Möödunud aasta lõpus palusime klientidelt tagasisidet meie senise koostöö kohta. Tulemused näitasid, et rahulolu meie pakutavate tarkvaralahenduste ja teenindusega on võrreldes 2015. aasta suvega kasvanud.
Küsitluse läbiviimisel tugineme soovitusindeksil põhinevale metoodikale, mis aitab selgitada välja klientide tegelikud ootused ning tagada ettevõtte teenuse ja klienditeeninduse järjepideva arengu.
Saime põhjalikku tagasisidet ning oleme klientidele väga tänulikud jagatud mõtete ja kasutajakogemuste eest. Meie tarkvaratoodete puhul tuuakse esile programmi kasutajamugavust ja selle loogilist ülesehitust. Kliendid hindavad meie panust järjepidevasse arengusse, märkides, et Excellent keskendub pikaajaliste kliendisuhete loomisele.
Seejuures näitab tagasiside klientide ootusi tugiliini kiirema ja efektiivsema toimimise osas. Panustame järjepidevalt tugiliini koolitamisse ja teeninduse kvaliteedi tõstmisse, et leida klientide probleemidele lahendused juba esimese kõne käigus. Siinkohal soovitame kiiremate murede korral kasutada meie videojuhistega abikeskkonda, kuhu on varasemate kliendipöördumiste põhjal kogutud vastused enim tekkivatele küsimustele. Küsitlusele vastanutest 67% toob ka välja, et on probleemide korral abikeskkonda kasutanud.
Meie jaoks on tagasiside väga oluline, kuna soovime areneda käsikäes oma klientidega ja olla veendunud, et kõik kliendipöördumised saavad parimal viisil lahendatud. Selleks jätkame ka tehingupõhise soovitusindeksi küsitlusega, mille raames palume paari päeva möödudes tagasisidet klientidelt, kes on pöördunud klienditeenindusse. Tagasiside seotakse konkreetse klienditeenindaja ja -päringuga, mille tulemusel saame hinnata, kas murettekitanud olukord sai kliendile sobiva lahenduse.
Soovitusindeksi saate kasutusele võtta ka teie. See on juba kättesaadav kõigile, kel on HAL moodul ja lähemas tulevikus on see plaanis lülitada ka Booksi ja ERP-i põhipaketti. Täpsemat infot soovitusindeksi kohta soovitame küsida isiklikult projektijuhilt või selle puudumisel kirjutada aadressile info@excellent.ee.
Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?” Kliendid jaotatakse vastuste põhjal soovitajateks, neutraalseteks ja rahulolematuteks mittesoovitajateks.
Oleme kõigile vastajatele väärtusliku tagasiside eest väga tänulikud!