Soovitusindeksi kokkuvõte
Kliendid hindavad meid kõrgelt ja seda näitab tulemus, et kolm klienti neljast soovitaks Excellenti julgelt oma sõbrale või äripartnerile. Seda on rohkem kui aasta varem!
Klientide arvamused ja ettepanekud on meile väga olulised ning sellepärast uurime juba aastaid soovitusindeksi meetodi abil teeninduskogemuse kvaliteeti. Värske uuringu puhul on rõõm välja tuua, et Standard Booksi kasutajad on pakutud teenusega rahul ja meid soovitaks oma äripartnerile 77 protsenti vastanutest. Ehk lühidalt – meil on väga hea klienditeenindus!
Kliendid kiitsid Standard Booksi puhul mitme akna süsteemi ning programmi lihtsust, loogilisust ja laialdast funktsionaalsust. Meie jaoks on väga oluline, et pakutav äritarkvara, vastaks ka päriselt kasutajate vajadustele ja aitaks oma ettevõtet paremini käigus hoida.
Klienditeeninduse tagasiside
Tegeleme klienditeeninduse parendamisega järjepidevalt. Ka küsitlusest selgus, et kliendid on seda märganud. Välja toodi asjaolu, et helistame ise klientidele tagasi ja seda sammu kiideti kui hoolivuse märki. Oli ka mitmeid arvamusi, et meie klienditeenindus on heatahtlik, asjatundlik ja toimiv ning et toimunud on tuntav areng paremuse ja professionaalsuse poole. Aitäh, me jätkame samas vaimus!
Läbiv teema oli, et tarkvara pakutav funktsionaalsus võib paljudele väike ettevõtetele olla liiast ja ei kasutata kõiki programmi võimalusi. Siinkohal soovitame kõigil klientidel võtta siiski maksimum meie äritarkvarast, et lihtsustada tööprotsesse ning nagu juba mainitud, kasutada oma kuutasu eest äritarkvara maksimaalselt ära.
Seda, kas äritarkvara on maksimaalselt kasutatud ning seadistatud õigesti, sellega saavad aidata meie konsultandid, kes pakuvad süsteemiauditit. Sellest saad täpsemalt lugeda siit!
Kasutajate tagasisidest peegeldus veel, et oodatakse veebipõhist lahendust. Siinkohal tasub meie uudistel silma peal hoida ning kindlasti osaleda 11.04.2024 toimuval Excellent Business Foorumil, kus kergitame saladusloori oma arenduste osas.
Aus kriitika on see, mis aitab meil enda klienditeenindust ja programmi paremaks muuta. Meie eesmärk on saadud tagasisidega tegeleda ning leida lahendus, et kasutaja oleks rahul saadud vastuse, abi või siis kliendihalduriga.
Meie pakutavad koolitused on tasuta!
Küsitluses oli fookuses ka koolitused, sest meie eesmärk on kasutajat õpetada programmi enda kasuks tööle panema. Meie veebikoolitused on tasuta ja alati järelevaadatavad. Tutvu koolituskavaga siit ja leia endale sobilik koolitus.
Täname kõiki uuringus osalejaid! Me hindame väga kõrgelt teie ettepanekuid ja võtame neid kuulda. Hoiame saavutatud taset klienditeeninduses ja loodame, et järgmisel aastal on veel enamatel klientidel põhjust meid julgelt oma äripartneritele soovitada.
Mis on soovitusindeks?
Soovitusindeks on kogu maailmas levinud ja tõhus viis kliendisuhte kvaliteedi mõõtmiseks. See tugineb lihtsale küsimusele: kui tõenäoliselt soovitaksite antud teenust või toodet oma sõbrale või äripartnerile?
Loe rohkem soovitusindeksi kohta ning miks oleme selle enda ettevõttes kasutusele võtnud siit!