Meil on häid uudiseid kõigile Standard Booksi kasutajatele, kes saadavad oma klientidele uudiskirju või personaalseid pakkumisi Smaily’ga. Liidestus äritarkvara ja uudiskirjade saatmise programmi vahel teeb elu tunduvalt lihtsamaks!
Andmed liiguvad Standard Booksi ja Smaily vahel automaatselt
„Smaily on lihtne ja mugav tööriist, millega saab saata oma klientidele uudiskirju,“ ütleb Smaily tooteomanik Erkki Markus alustuseks. Smaily on suurim sedasorti teenusepakkuja Eestis, kelle klientide hulka kuuluvad jaekaubandusettevõtted, riigiasutused, e-poed ja kõik teised, kes aeg-ajalt tahavad oma klientidele midagi e-kirja teel öelda. „Lisaks uudiskirjadele on Smaily ideaalne igasuguste automaatsete kliendikirjade saatmiseks nagu poolelijäänud ostukorvi meenutused või kutse korralisse masina hooldusse,“ selgitab Erkki Markus. Siin on lühivideo, mis tutvustab sulle, kuidas Smaily töötab.
Tänu automaatsele liidestusele saab Standard Booksist kiirelt kasutaja saata kliendikontaktid Smailysse. Samuti on lihtne valitud parameetrite alusel selekteerida, millisele kliendile millist kirja saata.
Excellent on koostanud omalt poolt detailse juhendi, mis aitab kõigil Standard Booksi klientidel Smaily kasutamise aktiveerida, kontakte edastada ning vajalikke seadistusi teha.
Personaalselt koostatud e-kiri vajab andmeanalüütikat
Personaalne turundus on valdkonnainimestele teada-tuntud märksõna juba pikka aega. Samas ei ole Eestis just palju neid ettevõtteid, kelle kiri konkreetsele inimesele on just tema eelistuste ja ostukäitumise alusel koostatud. Erkki Markus kirjeldab, kuidas personaliseeritud e-kirjade tulemuslikkus on kordades kõrgem kui ühe ja sama sisuga masskirjadel.
Selline lahendus eeldab aga andmete olemasolu, muuhulgas näiteks kliendi ostuajalugu. Need andmed on ettevõtte äritarkvaras enamasti olemas. Standard Booksi ja Smaily koostöö loob üsna lihtsalt võimaluse saata näiteks televiisori ostjale järgmisel päeval pakkumine, mis tutvustab kodukinosüsteemi. Üks oluline tähelepanek veel – selline kommunikatsioon kõnetab klienti. Kujutage näiteks ette, et raamatukauplus saadab teile info uute raamatute kohta just selles valdkonnas, mis teid väga huvitab.
Kokkuvõttes teeb Standard Booksi ja Smaily liidestus võimalikuks kaasaegse andmeanalüütikale tugineva turunduse ning lihtsustab oluliselt ettevõtete e-kirja suhtlust oma klientidega.