Allan Mäe

Plastok: ettevõte kasvab koos Standard Booksiga

Plastok OÜ tegeleb tööstuslike kummide ja plastide hulgimüügi ning töötlemisega. Eelkõige kasutavad Plastoki poolt pakutavaid tooteid masinaehituse ja ehitussektori ettevõtted. Viimase puhul on tellijaid nii betoontoodete, ventilatsiooniseadmete kui ka moodulmajade tootmisega seotud valdkondadest.

Kõige laiemate võimalustega äritarkvara Eestis – proovi juba täna!

Tarvo Iskül selgitab, et kogu Plastoki töö on projektipõhine. „Meilt saab kõik vajaliku ühest kohast ning iga tellimus on uus ja erinev. Oma nimega tooteid Plastokil ei ole, samas klientide jaoks saame olla võimalikult paindlikud. Saame kliendilt joonise ja valmistame detaili. Suudame leida spetsiifilisi lahendusi ja kombineerida materjali just nii nagu vaja,“ kirjeldab Iskül.

 

Kui töö maht kasvab, peab äritarkvara järele tulema

Plastok kasutab Standard Books äritarkvara, mis on erilahendusena nende ettevõttele kohandatud. „10 aastat tagasi oli meil Exceli tabel, aga selle maht läks peagi liiga suureks. Seejärel võtsime kasutusele HansaRaama, mis oli Standard Booksi eelkäija. Programmi standardlahendusega tulime mõnda aega päris hästi toime, aga 2017. aastaks oli ettevõtte ladu ja tootmine nii mahukaks läinud, et oli vaja midagi muuta,“ kirjeldab Tarvo Iskül.

Tema sõnul kaalusid nad ka teisi äritarkvarasid, kuid jäid lõpuks siiski Standard Booksi juurde, mis võimaldas luua juurde erilahendusi.  „Programm oli meile juba tuttav, arendusi tehes ei pidanud me kordagi tööd katkestama ja ka hind tuli kokkuvõttes soodsam,“ selgitab ta.

Plastokile loodi uus äritarkvara rätsepaülikonna põhimõttel, mis tähendab, et arendused lähtuvad konkreetse ettevõtte vajadustest. Nii on võimalik väga oluline osa senisest käsitööst ja paberimajandusest automatiseerida.

Funktsioonid, mida Plastok kasutab

Plastok kasutab Standard Booksi väga laialdaselt ning igapäeva töö hõlmab kliendile pakkumise tegemist, tellimuse vastuvõtmist, tellimuse vormistamist töökäsuks, tootmiseks kuluvate materjalide arvestamist, saatelehe ja arve vormistamist, oste, materjalide tellimusi, koguste prognoosimisi ning raamatupidamist. Kasutatakse ka REST API-andmevahetuse lahendust, mis võimaldab Plastoki edasimüüjatel omada igal ajahetkel reaalajas ülevaadet sellest, milline on ettevõtte laoseis. Lisaks on arendamisel ressursside planeerimise osa, mille abil ettevõtte tootmisjuht saab tarkvaras masinate ja inimeste tööd planeerida.

Tarvo Iskül selgitab, et Plastokis kasutatakse Standard Booksi äritarkvara pea kõigil ametikohtadel: „Ost, müük, tootmine, raamatupidamine, juhid – kõik saavad oma töö programmis tehtud. Tarkvara on arusaadav ja loogiline ning ka uutel töötajatel ei võta õppimine kaua aga.

Excellenti eelised

Tarvo Isküli sõnul seisneb Standard Booksi peamine eelis tegevuste automatiseerimises. See, mis varasemalt nõudis aega ja mitmete inimeste panust, saab nüüd tehtud nupuvajutusega. „Näiteks arvete tegemise peale läks varem väga suur rõhk. Nüüd on see automatiseeritud ning ühe klikiga läheb kliendile koondarve teele,“ selgitab ta.

Plastokis hinnatakse ka Excellenti personaalset lähenemist. „Ühegi asja kohta ei öelda, „ei saa“, alati kuulatakse, antakse nõu ja leitakse lahendus. Meil on oma projektijuht ning arendused käivad üsna kiirelt,“ kõneleb Iskül. Samuti märgib ta ära klienditeeninduse, mis on aastatega aina paremaks läinud.

Kindlust loob ka turvalisus – andmed asuvad Excellenti pilves, kus on tagatud igaöised varundamised. „Ükskord inventuuri käigus tegime midagi valesti ja kogu ladu läks hetkega nulli. Järgmisel hommikul saime kõik andmed Excellenti abil taastada,“ meenutab Tarvo Iskül juhtunut.

Standard Books äritarkvara sobib tema sõnul väga hästi arenevatele ja kasvavatele ettevõtetele. „Ettevõtte algusaastatel on sul vajadusi vähem ning suur investeering tarkvarasse ei ole vajalik. Tegevuse kasvades tuleb Standard Booksi tarkvara järele ning võid kasutusele võtta just neid mooduleid ja ettevõtte spetsiifilisi kohandusi, mida sinu äri vajab,“ sõnab Iskül lõpetuseks.

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine, Standard Books

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

Standard Booksi versiooniuuendus, sügis 2024

28. nov. 2024

Versiooniuuendused

Standard Booksil on valminud uus versioon ning alustame järk-järgult klientide üle… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. nov. 2024

Raamatupidamine, Äritarkvara

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on kvaliteetne äritarkvara enam kui lihtsalt… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. nov. 2024

Uudised

Liitu meiega konsultant! Otsime oma tiimi aktiivset ja sõbralikku… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.