Kristi Piper

Müügitoru: mis see on ja miks seda kasutama peaks?

Iga eduka ettevõtte ja müügitiimi taga seisab üks hea tarkvara, mille abil on mugav ja lihtne hallata ettevõtte töövoogu ja müügitegevust. Üheks selliseks on müügitoru, mis on mõeldud visuaalseks abivahendiks, aitamaks eelkõige müügiinimeste töö- ja müügitsüklil silma peal hoida.

Lühidalt öeldes saab müügitoru kasutaja jälgida ühes kohas kõike tellimustest ja pakkumustest kliendisuhtluse, tegevuste ja meilideni välja. Sügavamale minnes ulatuvad seesuguste nutikate lahenduste kasutegurid ettevõtte tuluni välja. 

Kuidas see käib?

Asja mõte on see, et kui ühel müügiinimesel on vaja infot mõne pakkumise, kliendi soovi või tellimuse kohta, siis ei pea ta seda teistelt töötajatelt küsimas käima, vaid saab asjakohasele infole müügitoru kaudu kohe ligi ning asub tegutsema. Nii ei pea ka teine töötaja hakkama oma postkastist või kuskilt tabelist teisele infot otsima ning igaüks saab tegeleda oma asjadega. 

Müügitorus saavad kõik ligipääsuga töötajad jälgida kõiki pakkumisi, tellimusi, kogu kliendisuhtlust ja kõiki tegevusi ja ülesandeid. Toru saab seadistada nii kasutaja- kui ettevõttepõhiseks ning selleks, et see kuvaks sulle täpselt seda, mida vaja, tuleb seal lihtsalt seadistada pakkumuste, tellimuste klassid ja tegevuste tüübid.

Kõik, mis torus sees, on integreeritud nii, et saad kogu töö ära teha ühes aknavaates. See tähendab, et info otsimine toimub programmis ühes kohas. Torus on erinevad kaardid, mis on omavahel seotud. See tähendab, et saad kiiresti seotud pakkumise kaardilt liikuda tellimuse kaardile ning sealt omakorda kliendi kontaktikaardile ning tegevuste ajalukku. Samuti saab torust kliente otsida, et näha, mis ühe või teisega parasjagu pooleli on. 

Tähendusrikkad värvid

Ajalises mõttes aitab selgust luua müügitoru nutikas värvilahendus. Kõik tegevused saab tähistada eri värviga: hall tähendab, et tähtaeg on alles ees, roheline, et tähtaeg on täna. Punane tähendab, et tähtaeg on möödas ja oranž annab märku sellest, et tähtaega pole veel määratud. 

Nii ei pea sa iga tegevuse juurest eraldi kuupäeva otsima hakkama, sest kohe peale vaadates on selge, mis vajab kiiremas korras tähelepanu ja millega on veel aega. Samuti saad nii silma peal hoida sellel, kui mitu tehingut ja mis summas teatud toru faasis parasjagu on. See aitab ettevõttel oma müügitegevust paremini planeerida. 

Hoia kogu protsessil silm peal

Selleks, et tegevused üldse torusse tekiksid, tuleb kõigepealt seadistada pakkumiste ja tellimuste klassid ja tegevuste tüübid. Edasine on juba lihtne ja kõik algab sellest, et klient helistab või kirjutab ning räägib oma soovist. See märgitakse kohe müügitorusse lead-ina ära, et oluline info ei läheks kaduma ning müügiprotsess toimuks võimalikult kiiresti ja sujuvalt. 

Kui kliendi soov teada, saad talle teha pakkumise ja ka see ilmub müügitorus eraldi pakkumiste alla. Sealt edasi saad jälgida, kas klient reageerib ettenähtud aja jooksul ning millal võiks talle uuesti helistada või kirjutada. Kui klient pakkumise vastu võtab, kaob see müügitoru vaatest eest ära. 

Koostatakse juba ettemaksuarve ehk tellimus ning valitud klassiga tellimused ilmuvad jälle müügitoru vaatesse. Kui tellimus on makstud ja arve korras, kaob see torust ära. Kui kõik on valmis, võib tegevuse kinnitada ja lead kaob samuti torust ära.

Müügitoru kui tarkvara pole mõeldud vaid müügiprotsessi jälgimiseks, vaid seda võivad kasutada  erinevad osakonnad oma vajaduste järgi – töö kulgeb selle abil kiiremini ja sujuvamalt. Kiirus on oluline, sest tänapäeval on iga ettevõtte üheks olulisemaks ressursiks aeg ning selleks, et ettevõte püsiks konkurentsivõimeline, tuleb aega targalt kasutada. Müügitoru selleks ongi säästa aega ning muuda oma töö lihtsamaks. 

Standard Booksi äritarkvaras on müügitoru olemas põhipaketis. Selle saab ära seadistada kas juhendi järgi või koos konsultandi abiga ning enda kasuks tööle panna!

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine, Standard Books

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. nov. 2024

Raamatupidamine, Äritarkvara

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on kvaliteetne äritarkvara enam kui lihtsalt… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. nov. 2024

Uudised

Liitu meiega konsultant! Otsime oma tiimi aktiivset ja sõbralikku… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. nov. 2024

Uudised

Pühapäevase meeste rahvuskoondise mängu poolajal allkirjastasime Eesti… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.