Kiiresti muutuvas ärimaailmas on ettevõtete jaoks ülioluline omada tõhusat süsteemi info kogumiseks ja jagamiseks.
Varasemalt kasutusel olnud vahendid, nagu e-kirjade haldamine Outlookis ja käsitsi märkmete tegemine põhjustavad olulise info kadumist ning tekib ebavajalik ajakulu. Kolleegi haigestumise puhul või puhukuste perioodil, on keeruline jätkata kellegi teise pooleli jäänud tööd ilma täpse ülevaateta.
Standard Booksi tarkvara töövoo vaade pakub lahendust, mis ühendab kogu vajaliku info ühte aknasse, võimaldades efektiivset andmete otsimist ja haldamist.
- Optimeeri aega ja kiirust. Töövoo vaate abil saad kiirelt liikuda erinevate moodulite ja registrite vahel, vähendades vajadust pideva süsteemide vahel liikumise järele.
- Oma terviklikku infot. Töövoo vaade tagab, et kõik kliendiga seotud info on ühes kohas, võimaldades teha õigeaegseid ja informeeritud otsuseid.
- Sea prioriteedid paika. Erinevate värvide ja filtrite abil saab kiiresti kindlaks teha, millal ja milliseid ülesandeid tuleb täita, tagades ülesannete õigeaegse täitmise.
Standard Booksi töövoo vaadet saab kohandada vastavalt erinevate osakondade vajadustele, olgu selleks müügi-, turundus- või tootmisosakond. Näiteks tootmisprotsessides saab töövoo vaadet kasutada tellimuste ja varuosade jälgimiseks, tagades kliendile täpse ja ajakohase info tarne oleku kohta.
Lisaks saab töövoo vaadet kasutada turunduskampaaniate läbiviimiseks, kus on võimalik jälgida erinevate reklaamide kestust ja vastutavaid isikuid. See aitab turundusmeeskonnal hoida kampaaniaid kontrolli all ja teha vajadusel kiireid muudatusi.
Igapäevases töös saavad arendusosakonnad kasutada töövoo vaadet, et planeerida kliendiprojekte, jälgida erilahenduste etappe ja tagada sujuv töövoog uute funktsioonide lisamisel.
Töövoo vaate praktiline kasutamine
- Standard Booksi töövoo vaate seadistamine on lihtne. Ettevõtte või isikupõhised vaated võimaldavad määrata erinevaid veerge vastavalt tööprotsesside vajadustele. Näiteks müügiosakonnas saab jälgida kliendikontakte alates esialgsest pakkumisest kuni lõpliku lepinguni.
- Kliendihalduse moodulis saab seadistada kontakti- ja tegevusekaardid. See võimaldavad kiiresti ja mugavalt saata kliendile e-kirju, uuendada andmeid ja vaadata kliendi ajaloo aruannet.
- Töövoo vaate erinevad värvid aitavad määrata ülesannete prioriteete. Sellega tagad, et ükski oluline ülesanne ei jääks tähelepanuta. Lisaks võimaldavad filtrid kiiresti leida konkreetseid tegevusi, pakkumisi või klienditöid, muutes andmeotsingu kiireks.
Standard Booksi tarkvara kasutuselevõtt tagab parema ajakasutuse, info terviklikkuse ja õigeaegsete otsuste tegemise. Vaata lähemalt, kuidas Lipuvabriku tegevjuht jagab oma mõtteid tarkvara kasutamisest!