Kristi Piper, kes on üle kümne aasta töötanud projektijuhina Excellentis, jagab oma kogemusi ja näpunäiteid, kuidas tööprotsesse parimal viisil hallata ning oma töövoogu optimeerida. Projektijuhtimise maailmas on see üks suurimaid väljakutseid!
Tänapäeva ettevõtetes toimub palju infovahetust ja selle haldamine võib olla keeruline. Näiteks kui kolleeg haigestub või läheb puhkusele, siis temaga seotud tööde ja kliendikokkulepete üleandmine võib tekitada tõsiseid probleeme. Eriti kui info ei ole piisavalt hästi dokumenteeritud. Sellistes olukordades võib oluline info minna kaduma või mitte jõuda õigeaegselt vajaliku inimeseni. See toob kaasa viivitusi ja segadust tööprotsessides ning kokkulepete sõlmimises. Seega on oluline, et erinevate klientidega seotud info ja kokkulepped oleksid vajalikele inimestele kergesti kättesaadavad.
Standard Booksi töövoovaate peamine eesmärk on koondada kogu töö ühte aknasse. Seda funktsionaalsust tunnevad enamus ettevõtted sageli “müügitoru” nime all. Excellentis on see aga midagi enamat, kuna see võimaldab juhtida töövoogusid turundusest, müügijuhtimise, kliendihalduse ja tootmiseni välja.
Kuna kogu töö toimub ühes vaates, siis võimaldab see kokku hoida aega, mis muidu kuluks erinevate moodulite, registrite ja kaartide vahel liikumisele. Selles vaates saab filtreerida ülesandeid, pakkumisi ja tellimusi vastavalt kliendile, kuupäevale või vastutavale isikule. See kiirendab oluliselt andmete otsimist. Samuti saab kiirelt liikuda kliendikaardile või kliendiajaloo aruandesse, saades sealt kätte infot varasemate tegevuste kohta.
Igas ettevõttes on oluline tööprotsesside automaatika ja prioriteetide seadmine. Selleks on töövoovaatesse loodud erinevad värvid, mis aitavad selgelt eristada, millal mingi tegevus tuleb teha. See võimaldab projektijuhtidel ja meeskonnaliikmetel keskenduda kõige olulisematele ülesannetele ning vältida aja raiskamist vähem prioriteetsete tegevuste peale, mille tähtaeg ei ole veel käes.
Lisaks on töövoovaade suurepärane vahend kliendihalduse optimeerimiseks. Näiteks saab kliendihaldur jälgida, millises etapis on kliendi tellimus või millised hooldustööd on parajasti käimas. See tagab, et klient saab operatiivselt vajalikku infot ja teenindust. See omakorda tõstab kliendirahulolu.
Standard Booksi töövoovaade on võimas tööriist, mis aitab ettevõtetel koondada kogu olulise info ühte kohta, kiirendades otsuste tegemist ja tõhustades tööprotsesse. Kui teie ettevõte seisab silmitsi sarnaste väljakutsetega, tasub kindlasti kaaluda, kuidas selline lähenemine võiks teie tööd paremaks muuta!
Tööde tõhus juhtimine on kriitiline faktor ettevõtte edu saavutamisel. Tänapäevased tööriistad ja nutikad lahendused annavad ettevõtetele võimaluse parandada oma efektiivsust ja seeläbi pakkuda oma klientidele paremat teenust. Mis kõige olulisem, need tööriistad vabastavad töötajate aega, et nad saaksid keskenduda tõeliselt olulistele ülesannetele!
Kuidas on teie ettevõttes töövoogude haldamine korraldatud? Kui vajate sellega abi, siis tutvu meie lahendusega siin: