On suur rõõm jagada uudist, et klientide rahulolu Excellent Business Solutions’i teenusega on jätkuvalt kõrgel tasemel – mõõdame seda soovitusindeksi meetodil kaks korda aastas.
Aitäh kõigile, kes võtsid vaevaks meie suvisele küsitlusele vastata. Aus ja otsekohene tagasiside on meile väga tähtis. Julgustan teid alati nii meeldivaid kui vähem meeldivaid teemasid tõstatama. Ükski tagasiside ei jää meie juures tähelepanuta ning kõigi muredega tegeletakse.
Rõõmustavad kommentaarid teeninduse kohta
- Alati saab abi
- Hea klienditeenindus
- Viisakad, sõbralikud, meeldivad klienditeenindajad
- Saab kiiresti vastuseid
- Klienditeenindus on oluliselt paranenud
Sellised küsitluse tulemused teevad meile südamest rõõmu. Oleme teenindusse pidevalt panustanud ning peame seda valdkonda väga oluliseks.
Arenguruum teeninduse puhul
- Telefonitsi raske ühendust saada
- Vastuste saamine võtab aega
Kindlasti jätkame teeninduse tõhustamisega. Alati soovitame külastada ka meie kodulehe kasutajatoe rubriiki https://www.excellent.ee/kasutajatugi/. Sinna oleme teemade kaupa kokku kogunud väga suure hulga küsimusi, mis tarkvara kasutamise kohta on esitatud. Vastused on tihti ka videotega illustreeritud. See on sisukas ja kasulik infopank, kust leiate suure tõenäosusega ise oma küsimusele vastuse ning seda kellaajast sõltumata.
Rõõmustavad kommentaarid tarkvara kohta
- Vastab vajadustele
- Mugav, paindlik, kasutajasõbralik
- Lihtne programm
- Hea programm, programmiga rahul
- Kaasaegne, kiiresti seadustega kohandatud
Kes on pikisilmi Standard Booksi äritarkvara uut versiooni ootamas – palume varuda veel veidi kannatust. Uus versioon valmib sügiseks. Väärtustame üle kõige teie heaolu ning seetõttu testime tarkvara uut versiooni väga põhjalikult.
Järgmine rahuloluküsitlus jõuab teieni talvel. Loodan väga, et leiate ka siis selle aja, et meile tagasisidet anda – see on meie jaoks ülioluline.