Kliendihaldusemooduli kasulikkust terviklikult oleme eelnevates blogipostitutes juba tutvustanud. Seekord toome välja tähtsamad punktid, kuidas Standard Booksi kliendihaldusmoodul (CRM) aitab raamatupidajaid igapäevatöös.
Kliendihaldusemoodul (CRM) võimaldab raamatupidajatel:
- näha klientidest täielikku ülevaadet ja leida kiirelt vajalikud andmed;
- hoida end kursis kliendi ajaloo, vajaduste ja hetkeseisuga;
- väljastada klientidele tehtud töö eest arveid;
- saata e-kirju, meeldetuletusi ja talletada dokumente;
- hoida kokku aega, sest kogu kliendiinfo on ühes süsteemis olemas;
- hoida ettevõttesiseselt klientide info kogumiseks ühist süsteemi, mis tagab ka töötajate vahetumisel või eemalolekul järjepidevuse;
- pärida kliendiandmeid otse Inforegistri andmebaasist, mis hoiab need alati ajakohasena;
- hallata kalendrit ja olla kursis ka kolleegide tegemistega.
Loe pikemalt raamatupidaja.ee keskkonnast siit