Avaleht> Kasutajatugi> Pilveteenus> Veel pilveteenusest> Standard Booksi restardi ja versiooniuuenduse järgsed tegevused

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 23. mai 2019

Standard Booksi restardi ja versiooniuuenduse järgsed tegevused

  1. Kui andmebaas on läinud piiratud kasutusega seisu, ehk Põhiaknas on näha ülaservas vastav teade või  Teil ei ole võimalik printida, siis uuendage andmebaasivõtit. Andmebaasivõtit saate uuendada moodulis Üldine >> Seadistused >> Internetivõtmed >> Võta uus andmebaasivõti. (Loe selle kohta täpsemalt SIIT)
  2. Juhul kui pärast hooldustöid programmi avades palub andmebaasi hetkeseisu määrata, saab seda teha moodulis Tehnika >> Seadistused >> Andmebaasi hetkeseis.
    Märkige valik “Uuenda andmebaasi hetkeseisu = Käsitsi”, vajutage Salvesta. Seejärel märkige valik “Andmebaasi hetkeseis = Live” ja “Uuenda andmebaasi hetkeseisu = Automaatselt” ning vajutage Salvesta.
    Vaata seadistuse kasutamise videot SIIT
  3. Kui saadate või võtate vastu e-arveid, kontrollige üle, et E-teenuste seadistuses (moodul Üldine >> Seadistused >> E-teenuste seadistused) ei oleks peal linnukest “Elektroone andmevahetus peatatud”. Kui see linnuke on peal, eemaldage see, vajutage Salvesta. 

Kui tarkvara kasutamisega esineb katkestusi või tõrkeid, siis anna kindlasti teada info@excellent.ee või tel 6691111, et tõrgete põhjuse tuvastada ja kõrvaldada saaksime.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi