Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Tarkvara paigaldus> Uuendasime versiooni, kontoris kasutajad saavad andmetele ligi, aga 1 kasutaja töökoht ei asu kontoris, ja see ei saa ühendust. Mis võib põhjuseks olla?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 16. detsember 2014

Uuendasime versiooni, kontoris kasutajad saavad andmetele ligi, aga 1 kasutaja töökoht ei asu kontoris, ja see ei saa ühendust. Mis võib põhjuseks olla?

Kui klientprogramm ei pääse serverile ligi, mis asub teises võrgus, tuleks üle kontrollida järgmised punktid:

1. Kas serverprogramm töötab. Kahtluse korral pöördu Excellenti konsultantide poole.

2. Kas serverprogrammi ja clientprogrammide versiooninumber ja versiooni kuupäev on täpselt samad. Kui ei ole samad, peaks ilmuma vastav veateade ekraanile.

3. Kas kasutaja arvuti Windowsi/Maci tulemüüris on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus). 

4. Kas kasutaja arvuti viirusetõrje tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus).

5. Kas kasutaja kontori ruuteris on avatud vajalikud pordid. (Vt portide loetelu SIIT)

6. Kas klientprogrammis on ettevõtete tabelis seadistatud õige serverarvuti TCP/IP aadress ja sama pordi number, mis serverprogrammis määratud? (näiteks: booksYY.excellent.ee)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi