Uuendatud 04. oktoober 2024
Unifiedpost EDI andmevahetuse seadistamine (müügiprotsessi jaoks)
Unifiedpost ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.
Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.
Eeldused kasutamiseks:
- Võta ühendust Excellenti müügiosakonnaga tel. 669 1113 või myyk@excellent.ee, et kokku leppida teenuse kasutuselevõtmine ja aktiveerimine.
- kasutusel Standard Books 8.5 (sügis 2023) või uuem versioon;
- kasutusel moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
- Unifiedpostiga sõlmitud EDI teenuse leping.
Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Unifiedpost esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.
Juhend: PDF