Uuendatud 21. märts 2024
Miks Tellimustest koostatud koondarvele ilmuvad ka lähetamata artiklid?
Mitme müügitellimuse põhjal on võimalik koostada üks koondarve, kasutades Müügihalduse moodulis Funktsioonid > Hooldus > “Koosta koondarved“.
Kui tekkinud müügiarve peal on artikleid, mida kliendile reaalselt ei saadetud, siis arvelt kustutades ei uuene info müügitellimusel. Ehk müügitellimuse hetkeseis näitab nagu arve oleks sellele kogusele koostatud. Antud olukorda ei muuda ka andmebaasihoolduse toiming.
A) Antud olukord võib tekkida juhul, kui tellimusel on kasutatud ka mitte-laoartiklit (artikli tüüp=Tavaline või Teenus) ja aktiveeritud on moodulis Logistika > Seadistused > Laoseadistused > valik “Automaatne lähetus tavalistele ja teenusartiklitele“. Sellisel juhul ilmuvad kõik mitte-laoartiklid automaatselt ka koondarvele.
B) Moodul Müügihaldus > Seadistused > Tellimuste seadistused. Kui siin seadistuses on märkimata valik “Koosta arve lähetuse alusel“, siis võivad koondarvele tulla ka varem Suletud tellimustelt tooted.