Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Telemast saabunud müügitellimusest ei teki müügiarvet?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. detsember 2023

Telemast saabunud müügitellimusest ei teki müügiarvet?

Kui tellimuse peal valid Koosta menüüst “Arve”, siis avaneb ekraanile müügiarve aken.
– Arve koostamisel kontrollib programm, kas Kontakti (kliendi) kaardil on märgitud valik „EDI klient”.
– Kui märge on peal, siis kontrollib programm, kas antud Tellimusele on saabunud Tarnekinnitusi.
– Kui mõlemad eelnenud kontrollid on positiivsed, siis tekib arve Tarnekinnituse dokumendi alusel ja arve avaneb ekraanile.

Kui ei ole „EDI klient“ märget või Arve koostatakse enne Tarnekinnituse saabumist, siis tekib Arve vastavalt programmi standardfunktsioonile ehk Lähetuse dokumendi koguste alusel. See eeldab, et Lähetuse dokument on koostatud ja kinnitatud, enne arve koostamist.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas majandustarkvara aitab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel kasvada?

29. jaanuar 2025

Iga kasvav ettevõte vajab paindlikke… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi