Uuendatud 21. detsember 2023
Telemast saabunud müügitellimusest ei teki müügiarvet?
Kui tellimuse peal valid Koosta menüüst “Arve”, siis avaneb ekraanile müügiarve aken.
– Arve koostamisel kontrollib programm, kas Kontakti (kliendi) kaardil on märgitud valik „EDI klient”.
– Kui märge on peal, siis kontrollib programm, kas antud Tellimusele on saabunud Tarnekinnitusi.
– Kui mõlemad eelnenud kontrollid on positiivsed, siis tekib arve Tarnekinnituse dokumendi alusel ja arve avaneb ekraanile.
Kui ei ole „EDI klient“ märget või Arve koostatakse enne Tarnekinnituse saabumist, siis tekib Arve vastavalt programmi standardfunktsioonile ehk Lähetuse dokumendi koguste alusel. See eeldab, et Lähetuse dokument on koostatud ja kinnitatud, enne arve koostamist.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kas on võimalik müügitellimus sisestada käsitsi, aga arve saata Telema kaudu?
Miks Telema tellimusest arve koostamisel on puudu mõned artiklite read?