Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI HINNAD”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. juuni 2024

Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI HINNAD”

Kui Telemast saabub tellimus Standard Booksi ja tellimus ilmub registrisse “Vigased e-müügitellimused” (moodul Müügihaldus), siis on põhjuseks, et saabunud tellimusega edastatud ühikuhind erineb sellest, mida Standard Books programm näeb, et sellele kliendile peaks kehtima. Sellisel tellimusel on kliendi nime järel tekst KONTROLLI HINNAD. Vaata põhjuse kirjeldust siit VIDEOST


Kuidas aru saada, millise toote hind on valesti?

Kui koostad vigasest e-müügitellimusest tavalise müügitellimuse, siis liigub tellimus registrisse Müügitellimused. Avades seal selle tellimuse, saad valida Koosta menüüst > Hinnavõrdlus.
Avaneb aruanne, kus on täpselt välja toodud, milliste artiklite ühikuhinnad ei ole vastavuses. Aruandes on näha:
– tellimusega saabunud hind;
– ühikuhind, mis peaks kehtima programmi andmetel antud kliendile;
– kahe hinna erinevus.

Kui sa ei soovi, et programm kontrolliks Telemast saabunud tellimusel hindu, siis saab kontrollimise deaktiveerida moodulis Üldine > Seadistused > EDI API seadistused > vaheleht “Telema EDI” > märgi
Hinnad tellimustel =Ära arvesta hindu ega allahindlusi kliendi tellimuselt“. Selle valikuga ignoreerib programm hindu saabunud Telema tellimuse xml failis ehk kehtivad need hinnad ja allahindlused, mis on Standard Booksis määratud (ühikuhind Artikli kaardil ja/või kliendi põhine Hinnakiri). Tellimust ei saadeta “Vigased e-müügitellimused” registrisse.


Võta alati hinnad ja allahindlus kliendi tellimuselt” – kui märgid selle valiku, siis ei arvestata artikli kaardil olevaid hindu ja Hinnakirju ning hindade info võetakse Telemast saabunud tellimuselt. Tellimust ei saadeta “Vigased e-müügitellimused” registrisse.

“Kui Telemast saabunud tellimusel puuduvad hinnad siis võta hinnad programmist” – kui see valik on märgitud ja Telemast saabunud tellimustel puuduvad xml failis hinnad, siis arvestab programm neid hindu, mis kehtivad Booksis (ühikuhind Artikli kaardil ja/või kliendi põhine Hinnakiri).
Kui kliendi tellimusel on teised hinnad või allahindlusprotsent siis läheb tellimus registrisse „Vigased e-müügitellimused“ – kui märgid selle valiku, siis hinnaerinevuse tuvastamisel (saabunud tellimus vs programmis seadistatud hinnad) suunatakse need tellimused registrisse „Vigased e-müügitellimused“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi