Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI HINNAD”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. juuni 2024

Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI HINNAD”

Kui Telemast saabub tellimus Standard Booksi ja tellimus ilmub registrisse “Vigased e-müügitellimused” (moodul Müügihaldus), siis on põhjuseks, et saabunud tellimusega edastatud ühikuhind erineb sellest, mida Standard Books programm näeb, et sellele kliendile peaks kehtima. Sellisel tellimusel on kliendi nime järel tekst KONTROLLI HINNAD. Vaata põhjuse kirjeldust siit VIDEOST


Kuidas aru saada, millise toote hind on valesti?

Kui koostad vigasest e-müügitellimusest tavalise müügitellimuse, siis liigub tellimus registrisse Müügitellimused. Avades seal selle tellimuse, saad valida Koosta menüüst > Hinnavõrdlus.
Avaneb aruanne, kus on täpselt välja toodud, milliste artiklite ühikuhinnad ei ole vastavuses. Aruandes on näha:
– tellimusega saabunud hind;
– ühikuhind, mis peaks kehtima programmi andmetel antud kliendile;
– kahe hinna erinevus.

Kui sa ei soovi, et programm kontrolliks Telemast saabunud tellimusel hindu, siis saab kontrollimise deaktiveerida moodulis Üldine > Seadistused > EDI API seadistused > vaheleht “Telema EDI” > märgi
Hinnad tellimustel =Ära arvesta hindu ega allahindlusi kliendi tellimuselt“. Selle valikuga ignoreerib programm hindu saabunud Telema tellimuse xml failis ehk kehtivad need hinnad ja allahindlused, mis on Standard Booksis määratud (ühikuhind Artikli kaardil ja/või kliendi põhine Hinnakiri). Tellimust ei saadeta “Vigased e-müügitellimused” registrisse.


Võta alati hinnad ja allahindlus kliendi tellimuselt” – kui märgid selle valiku, siis ei arvestata artikli kaardil olevaid hindu ja Hinnakirju ning hindade info võetakse Telemast saabunud tellimuselt. Tellimust ei saadeta “Vigased e-müügitellimused” registrisse.

“Kui Telemast saabunud tellimusel puuduvad hinnad siis võta hinnad programmist” – kui see valik on märgitud ja Telemast saabunud tellimustel puuduvad xml failis hinnad, siis arvestab programm neid hindu, mis kehtivad Booksis (ühikuhind Artikli kaardil ja/või kliendi põhine Hinnakiri).
Kui kliendi tellimusel on teised hinnad või allahindlusprotsent siis läheb tellimus registrisse „Vigased e-müügitellimused“ – kui märgid selle valiku, siis hinnaerinevuse tuvastamisel (saabunud tellimus vs programmis seadistatud hinnad) suunatakse need tellimused registrisse „Vigased e-müügitellimused“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi