Uuendatud 14. jaanuar 2025
EDI süsteemist imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI ARTIKLIKOODI”
Kui Telemast saabub tellimus Standard Booksi ja tellimus ilmub registrisse “Vigased e-müügitellimused” (moodul Müügihaldus), siis on põhjuseks, et saabunud tellimusega edastatud artiklit ei tuvastatud, näiteks seda artiklit ei ole sisestatud Standard Booksi artiklite registrisse või puudus artikli kaardil EAN kood. Sellisel tellimusel on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI ARTIKLIKOODI”.
Vaata põhjuse kirjeldust siit VIDEOST
Kui oled teinud vajalikud parandused, saad sellest vigasest e-müügitellimusest koostada (Koosta menüüst) korrektse müügitellimuse, mis tekib Müügitellimuste registrisse.
(Telema EDI, Unifiedpost EDI, Docura EDI)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?
Kuidas kasutaja teab, kui Telemast on saabunud vigane tellimus?
EDI süsteemist saabunud müügitellimusel on soodustuse % või reasummad valed?
EDI süsteemist imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI HINNAD”