Uuendatud 19. november 2024
Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?
Mõnikord võib Telemast saabuda ka ebakorrektsete andmetega tellimus. Et vigaste andmetega tellimus ei jääks importimata ning sul oleks võimalik tuvastada viga dokumendis, siis vigaste andmetega saabunud tellimused suunatakse automaatselt registrisse „Vigased e-müügitellimused“ (moodul Müügihaldus).
Programm teostab siia vaheregistrisse saabunud tellimustele ka omapoolse kontrolli. Näiteks:
- Tuvastamatu klient – kliendi nime lahtrisse ilmub tekst “Kontrolli hinnad” (loe täpsemalt siit);
- Tuvastamatu artikkel – kliendi nime lahtrisse ilmub tekst “Kontrolli artiklikoodi” (loe täpsemalt siit);
- Tasumistingimus puudub – kui tasumistingimus ei ole määratud kliendi kaardil või kliendiklassi kaardil või seadistuses “Müügiarve seadistused” (Vaikimisi tas.tingimus). Tasumistingimuse lahter jääb tühjaks.
Tee vajalikud parandused: sisesta puuduv artikkel Artiklite registrisse, seadista Tasumistingimus, jm. Kui oled teinud vajalikud täiendused, saad sellest vigasest e-müügitellimusest koostada (Koosta menüüst) korrektse müügitellimuse, mis tekib Müügitellimuste registrisse. “Vigased e-müügitellimused” registris sa ei saa kaarti muuta, vaid peale müügitellimuse koostamist saad müügitellimusel muudatused sisestada. Müügitellimuse number ilmub siis ka “Vigased müügitellimused” sirvimise aknas (veerg “Dok nr.“).
(vigaste müügitellimuste, vigased telema tellimused, vigased tellimused, tellimused ei ole saabunud, ei impordi tellimusi)