Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. juuni 2024

Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?

Mõnikord võib Telemast saabuda ka ebakorrektsete andmetega tellimus. Et vigaste andmetega tellimus ei jääks importimata ning sul oleks võimalik tuvastada viga dokumendis, siis vigaste andmetega saabunud tellimused suunatakse automaatselt registrisse „Vigased e-müügitellimused“ (moodul Müügihaldus).

Programm teostab siia nö. vaheregistrisse saabunud tellimustele ka omapoolse kontrolli. Näiteks, kui kliendi nime lahtrisse ilmub tekst “Kontrolli hinnad” (loe siit) või “Kontrolli artiklikoodi” (loe siit).

Kui oled teinud vajalikud parandused, saad sellest vigasest e-müügitellimusest koostada (Koosta menüüst) korrektse müügitellimuse, mis tekib Müügitellimuste registrisse.


 

(vigaste müügitellimuste, vigased telema tellimused)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi