Avaleht> Kasutajatugi> Liidestamine> Andmete import> Tekstifaili ei saa importida, ilmub teade “On kasutajaid, kellel on salvestamata kaarte – importi ei teostata”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 17. veebruar 2022

Tekstifaili ei saa importida, ilmub teade “On kasutajaid, kellel on salvestamata kaarte – importi ei teostata”

Kasutajal on võimalik programmi importida käsitsi tekstifaile, mis on sobivas formaadis. Importida saab kasutaja arvutis töökohas. Kui faili importimine ei õnnestu ja ilmub ekraanile teade “On kasutajaid, kellel on salvestamata kaarte – importi ei teostata.” (või “Sule kõik aknad enne importi“), siis tuleb kontrollida:

1. Teised kasutajad ei tohi importimise ajal sisestada andmeid sinna registrisse, kuhu andmeid on soov importida. Ühelgi kasutajal ei tohi olla avatud salvestamata olekus akent.

2. Moodulis Üldine seadistuses “Valikulised võimalused” märgi valik “Luba importi mitme kasutaja korral“.

3. Kui eelnevad nõuanded ei aita, siis tuleb teha serverprogrammi restart (loe sellest SIIT).

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Tulumaksuvaba miinimumi arvestus Palga moodulis – mida pead teadma? 

10. märts 2025

Hetkel kehtiva seaduse järgi on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Märts: ümardamise reegli seadistamine, aruanne “Müügi- ja ostukäibeandmik”, kaartide või dokumentide kustutamine, hooldus “Arvuta tellimused ümber” jpm.

06. märts 2025

Märtsi nipinurk  Miks… Loe edasi

Palgaarvestus 2025: kuidas Standard Booksi palgamoodul muudab töö lihtsamaks?

18. veebruar 2025

Palgaarvestus on… Loe edasi