Uuendatud 30. oktoober 2024
TeamViewerile õiguste andmine Apple Mac OS Sonoma või Sequoia arvutis
Kui paigaldad TeamViewer tarkvara esmakordselt Apple Mac OS (Sonoma, Sequoia, Ventura, Monterey või Big Sur) operatsioonisüsteemiga arvutis, siis pead oma arvutis tegema järgneva lisaseadistuse, mis tagab konsultandi ligipääsu sulle sobival ajal.
Kirjeldatud toiming on vaja teha ühekordselt, ainult peale TeamVieweri esmast paigaldamist.
Toimi nii:
1. Vajuta oma Mac arvuti töölaua ülemisel menüüribal ekraani vasakus nurgas “õuna” ikoonile ja vali “System Settings”
2. Vali vasakus nimekirjas “Privacy & Security”
3. Vali paremas nimekirjas rida „Accessibility“
4. Aktiveeri ehk lülita sisse valik „TeamViewer“
5. Vali uuesti eelmises nimekirjast „Screen and System Audio Recording“
Aktiveeri ehk lülita sisse „TeamViewer“ valik.
Peale neid toiminguid saad TeamViewerit kasutada ja konsultandile soovitud ajal ligipääsu anda.
(teamwiever, teamviewer õigused)