Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Teated ekraanil> Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. mai 2022

Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”

Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud
teade ilmub juhul, kui Tasumisviisiga seotud panga info ei ole korrektselt täidetud. Kontrolli järgnevalt:
1. Ava Tasumisviiside seadistus moodulis Ostuarved.
2. Leia tasumisviisi rida, mida tasumisel kasutasid. A. osal peab olema täidetud veerg “Pank“. Kui see on täitmata, siis vali pank, kasutades Ctrl+Enter. Kui pankade valikus pole sobivat panka, saad uue panga kaardi koostada moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad.
3. Kui pank on valitud, siis osuta hiirekursoriga samasse lahtrisse. Vajuta klaviatuuril F2, mis avab selle panga kaardi. Alternatiivina võid minna seadistusse Pangad.
4. Kontrolli, et panga kaardil oleks täidetud SWIFT(BIC) koodi lahter. Veendu, et selle koodi ees või lõpus poleks kogemata tühikut jäänud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi