Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Teated ekraanil> Tasumise panka saatmisel ilmub teade: “Vale IBAN” või “Puudub IBAN”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 17. detsember 2024

Tasumise panka saatmisel ilmub teade: “Vale IBAN” või “Puudub IBAN”

Moodul Ostuarved > Registrid > Tasumised.

Kui Tasumisest koostatud maksekorraldus ei ole korrektne (puudub saaja IBAN, Pankade seadistuses ei ole korrektne SWIFT kood vms.) muutub Tasumine sirvi aknas punaseks. Programm kontrollib tasumise saatmisel panka, kas selline IBAN on reaalselt eksisteeriv.

Kui tasumisel (või kontakti kaardil väljal IBAN) puudub saaja IBAN või IBAN on vale, siis “Saada panka” nupule vajutamisel programm hoiatab  “Puudub IBAN” või “Vale IBAN”  ja tasumist panka ei saadeta ning panga päringute järjekorda makset ei teki. Kui tasumisel puudub IBAN, aga kontaktikaardil on IBAN väli täidetud, siis saadetakse makse Kontakti kaardil märgitud IBAN kontole.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi