Uuendatud 17. detsember 2024
Tasumise panka saatmisel ilmub teade: “Vale IBAN” või “Puudub IBAN”
Moodul Ostuarved > Registrid > Tasumised.
Kui Tasumisest koostatud maksekorraldus ei ole korrektne (puudub saaja IBAN, Pankade seadistuses ei ole korrektne SWIFT kood vms.) muutub Tasumine sirvi aknas punaseks. Programm kontrollib tasumise saatmisel panka, kas selline IBAN on reaalselt eksisteeriv.
Kui tasumisel (või kontakti kaardil väljal IBAN) puudub saaja IBAN või IBAN on vale, siis “Saada panka” nupule vajutamisel programm hoiatab “Puudub IBAN” või “Vale IBAN” ja tasumist panka ei saadeta ning panga päringute järjekorda makset ei teki. Kui tasumisel puudub IBAN, aga kontaktikaardil on IBAN väli täidetud, siis saadetakse makse Kontakti kaardil märgitud IBAN kontole.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
KUIDAS OSTUARVE TASUMIST PANKA SAATA (kasutades Gateway teenust)?