Uuendatud 09. september 2024
Tasumise kinnitamisel ilmub teade: “Panga kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist” või “Kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist”
Teade “Panga kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist” või “Kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist” (NB! pane tähele, et teate algus on veidi erinev) ilmub juhul, kui koostad Tasumist valuuta Ostuarvele ja seadistamata on panga kursikahjumi konto. Kui Ostuarve ja Tasumise dokumendid on sisestatud eri kuupäevadel ja mõlemal päeval on erinev valuutakurss, siis programm vajab kontot, kuhu registreerida kursikasum või -kahjum, mis tuleneb Euroopa keskpanga kursierinevusest.
Kui ilmub teade “Kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist“, siis:
– ava moodul Ostuarved > Seadistused > Lausendamine, ostud.
– vahelehel “Kurss” vali konto lahtrisse “Kursikahjum“.
– Salvesta seadistus.
Kui kommertspanga kursierinevusest tulenevalt pead muutma Tasumisel summat eurodes (veerus “Panga summa”), siis programm vajab kontot, kuhu registreerida kommertspanga kursikasum või -kahjum.
Kui ilmub teade “Panga kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist“, siis:
– ava moodul Ostuarved > Seadistused > Lausendamine, ostud
– vahelehel “Kurss” vali konto lahtrisse “Panga kursikahjum“.
– Salvesta seadistus.