Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Tarnija e-arvest ostuarvet koostades ilmub teade: “Sobimatu hetkeseis”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. märts 2022

Tarnija e-arvest ostuarvet koostades ilmub teade: “Sobimatu hetkeseis”

E-arve operaatoritelt saabunud e-arved tuleb üle vaadata Ostuarvete moodulis “Tarnija e-arved” registris.

A) Kui ostuarve on õige, siis saab sellest koostada Ostuarve, valides “Koosta” menüüst “Ostuarve“.
Tarnija e-arve kaardile ilmub märge “OK” automaatselt, kui tarnija e-arvest on ostuarve või kulutuse kaart koostatud.

B) Kui tarnija e-arve ei ole õige, siis tuleb tarnija e-arve kaardil märkida valik “Tagasi lükatud“. Kui e-arvel on märge “Tagasi lükatud” ja sellest proovida teha ostuarvet, siis ilmub teade “Sobimatu hetkeseis“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi

Mugav, kiire ja stressivaba hooldusteenindus on vaid tarkvara kaugusel!

24. märts 2025

Tõhus… Loe edasi

Lihtsusta maksmist, kiirenda laekumisi – Montonio liidestus Standard Booksis

24. märts 2025

Arvete tasumine… Loe edasi