Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> SOOVITUSINDEKSI funktsionaalsus otse Standard Books tarkvarast

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. august 2019

SOOVITUSINDEKSI funktsionaalsus otse Standard Books tarkvarast

Standard Booksi on integreeritud Soovitusindeksi (SI) tagasiside küsitluse metoodika, mis võimaldab küsida klientidelt tagasisidet, saada ülevaadet juba küsitud tagasisidest ning parandada seeläbi kliendikogemust.

Tahame aidata kaasa oma klientide õnnestumistele ja pakume 8.5 versioonist alates “Soovitusindeksi” metoodikal põhinevat kliendisuhte hindamise ja arendamise lahendust ka meie tarkvaratoodete pakettides.

Kuidas soovitusindeksi metoodika oma ettevõttes kasutusele võtta?

1. Lepi oma ettevõtte siseselt kokku, millise toimingu järgselt soovite oma klientidelt tagasisidet küsida. Soovitusindeksi küsimuse sisu on vastavalt ettevõtte vajadustele kohandatav.

2. Seadista soovitusindeksi funktsioon oma Standard Books või ERP tarkvarapaketis.

3. Kui esialgsed seadistused on tehtud, toimib küsimuse esitamine pärast kindlat tegevust automaatselt ning tulemused on jälgitavad reaalajas.

Kui soovid täpsemalt soovitusindeksi kohta uurida, siis võta ühendust meie projektijuhiga või selle puudumisel kirjuta aadressil info@excellent.ee

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi