Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ettevõtte märguanded> Seadistused> Seadistus „Tellimuse SMS kliendile“

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. veebruar 2024

Seadistus „Tellimuse SMS kliendile“

Alati, kui salvestad Müügitellimuse, saadetakse SMS automaatselt kliendile, informeerides, et tellimus on vastuvõetud ja registreeritud.

SMS müügitellimuselt – Märgi see valik, kui soovid, et alati uue Müügitellimuse salvestamisel saadetakse SMS kliendile.

Limiit – Sisesta siia tellimuse väärtus, mille ületamisel saadetakse SMS.
Kui soovid, et SMS saadetakse sõltumata summast, siis sisesta limiidiks “0.00”.
Klient saab teate, kui müügitellimuse KOKKU summa (koos KM-ga) on suurem kui siia määratud limiit.
Valuuta ümberarvutamist ei toimu ehk kui limiidiks on 1000.00, siis saadetakse SMS nii 1000.01 GBP, 1000.01 EUR või 1000.01 USD puhul.

SMS sõnum saadetakse ainult Tellimuse esmakordsel salvestamisel. Mistõttu, kui sa muudad hiljem tellimust, siis uuesti SMS ei saadeta.

Kliendiklassif. – Kui soovid SMS saata ainult klientidele, kes kuuluvad siin määratud kliendiklassifikaatori alla, siis vali (ctrl+enter) siia klassifikaatori kood. Kui sisestad mitu klassifikaatorit, eraldades komaga, siis saadetakse teade ainult nendele klientidele, kes on seotud kõigi siin määratud klassifikaatoritega.

Tellimuseklass – Vali tellimuseklass, kui soovid, et SMS saadetakse ainult nende tellimuste puhul, mis kuuluvad siin määratud klassi.

SMS sõnum saadetakse ainult Tellimuse esmakordsel salvestamisel. Mistõttu on oluline, et määrad õige tellimuseklassi enne esimest salvestamist. Et klassi sisestamine ei ununeks, siis aktiveeri valik moodulis Müügiuhaldus > Seadistused > Tellimuse seadistused > “Nõua tellimuseklassi“.

Std. tekst – Vali siia Standard Tekstide kood. Standard tekstid asuvad moodulis Kliendihaldus. Standard teksti kaart sisaldab SMS sõnumi sisu, mis kliendile saadetakse.

Mobiilinumber, kuhu SMS saadetakse, leitakse järgnevalt:

a) Programm leiab Müügitellimuse, millest Lähetus koostati. Otsitakse Tellimusele valitud “Nende esindaja” Kontakti kaart. Kui kontakti kaardil oli täidetud mobiiltelefoni number, siis SMS saadetakse sellele. Kontaktisiku kaart peab olema seotud kliendiga ehk firma Kontakti kaardiga, kelle alla kontaktisik kuulub.
b) Kui Müügitellimusele valitud kliendi(ettevõtte) Kontakti kaardile on sisestatud mobiiltelefoni number, siis saadetakse SMS sellele numbrile.
c) Kui müügitellimusele valitud kontaktisikule on määratud mobiilinumber, siis saadetakse SMS tema numbrile. Võrreldes a) punktiga otsitakse ainult nime, kontaktisik ei pea olema seotud kliendi (firma) Kontakti kaardiga.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Palgaarvestus 2025: kuidas Standard Booksi palgamoodul muudab töö lihtsamaks?

18. veebruar 2025

Palgaarvestus on… Loe edasi

Mida tähendab digipööre raamatupidamises?

13. veebruar 2025

Raamatupidamismaailm on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Veebruar: mootorsõidukimaksu kajastamine, laekumiste sisestamine, kinnitusringi läbinud ostuarvete vastuvõtmine jpm.

06. veebruar 2025

Veebruari nipinurk  Kuidas… Loe edasi