Uuendatud 15. veebruar 2024
Seadistus „Pakkumise aktsept. SMS kliendile“
Alati, kui märgid Pakkumise hetkeseisuks “Aktsepteeritud” ja salvestad, saadetakse SMS kliendile, kinnitades, et aktsepteering on kätte saadud.
SMS pakkumise aktsept.-l – Märgi see valik, kui soovid, et Pakkumise staatuse märkimisel “Aktsepteeritud” ja salvestamisel saadetakse SMS kliendile.
Limiit – Sisesta siia Pakkumise väärtus, millest alates käivitub SMS saatmine.
Kui soovid, et SMS saadetakse sõltumata summast, siis sisesta limiidiks “0.00”.
Saaja saab teate, kui Pakkumise KOKKU summa (koos KM-ga) on suurem kui siia määratud limiit.
Valuuta ümberarvutamist ei toimu ehk kui limiidiks on 1000.00, siis saadetakse SMS nii 1000.01 GBP, 1000.01 EUR või 1000.01 USD puhul.
Kliendiklassif. – Kui soovid SMS saata ainult klientidele, kes kuuluvad siin määratud kliendiklassifikaatori alla, siis vali (ctrl+enter) siia klassifikaatori kood. Kui sisestad mitu klassifikaatorit, eraldades komaga, siis saadetakse teade ainult nendele klientidele, kes on seotud kõigi siin määratud klassifikaatoritega.
Pakkumiseklass – Vali pakkumiseklass, kui soovid, et SMS saadetakse ainult nende pakkumiste puhul, mis kuuluvad siin määratud klassi.
Std. tekst – Vali siia Standard Tekstide kood. Standard tekstid asuvad moodulis Kliendihaldus. Standard teksti kaart sisaldab SMS sõnumi sisu, mis kliendile saadetakse.
Mobiilinumber, kuhu SMS saadetakse, leitakse järgnevalt:
a) Programm leiab Pakkumise. Otsitakse Pakkumisele valitud “Nende esindaja” Kontakti kaart. Kui kontakti kaardil oli täidetud mobiiltelefoni number, siis SMS saadetakse sellele. Kontaktisiku kaart peab olema seotud kliendiga ehk firma Kontakti kaardiga, kelle alla kontaktisik kuulub.
c) Kui pakkumisele valitud kontaktisikule on määratud mobiilinumber, siis saadetakse SMS tema numbrile. Võrreldes a) punktiga otsitakse ainult nime, kontaktisik ei pea olema seotud kliendi (firma) Kontakti kaardiga.