Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Seadistused> Seadistus “Kontakti seadistused”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 09. jaanuar 2025

Seadistus “Kontakti seadistused”

Moodul Müügiarved > Seadistused > Kontakti seadistused.

Kontakti seadistustega saate määrata vaikeseaded, mida kasutatakse uute Kontakti kaartide loomisel.

Vaikimisi kliendiklass

Kui sisestate siia Kliendiklassi, lisatakse see automaatselt uutele Kontaktidele, kelle sisestate otse Kontaktide registrisse.

Vaikimisi tasumistingimus

Kui valite siia Tasumistingimus, lisatakse see vaikimisi uutele Kontaktidele müügi tasumistingimuseks.

Vaikimisi regioon

Kui valite siia Regiooni, lisatakse see vaikimisi uutele kontaktidele.

“Vaikimisi krediidilimiit” ja “Vaikimisi kred.lim. päevi”

Kui täidad need lahtrid, kantakse need väärtused automaatselt uute Kontaktidele välajdele “Müügi krediidilimiit” ja “Müügi kred.limiidi pv-i“.

Müügi objektitüüp / Ostu objektitüüp

Kui soovite luua kontaktispetsiifilisi Objekte, on teil kaks võimalust:

1. Märkige siin seadistuses valik “Automaatselt koosta müügi objekte kontakti kaardile” ja/või “Automaatselt koosta ostu objekte kontakti kaardile” (vt allpool).

2. Salvestage Kontakt ja valige Koosta menüüst “Objektid”, et need käsitsi koostada.

Mõlemal juhul lisatakse uued Objektid automaatselt ka Kontakti kaardile järgmiselt:

• Kui kontakt on klient, lisatakse uus objekt “Müügi objektitüüp” väljale.
• Kui kontakt on tarnija, lisatakse uus objekt “Ostu objektitüüp” väljale.
• Kui kontakt on nii klient kui ka tarnija, lisatakse silt mõlemale väljale.

Uus Objekt luuakse Kontakti kaardi numbri põhjal (näiteks: kontaktist 001 luuakse objekt 001).

Kui soovite, et uued objektid seotakse konkreetsete Objektitüüpidega, määrake need tüübid siia väljadele.

“Ära koosta masskirju” / “Ära koosta mass e-maile” / “Ettemaks” / “Sisenemine lubatud”

Märkige need valikud, kui te ei soovi, et masskirjade ja mass e-mailide saatmine oleks vaikimisi lubatud.

Nõua kliendiklassi

Märkige “Nõua kliendiklassi”, kui soovite, et iga uus klient tuleb siduda Kliendiklassiga.

Nõua KMKR numbrit

Märkige “Nõua KMKR numbrit”, kui käibemaksukohuslase number peab olema määratud igale kliendile või tarnijale.

Näita ‘sirvi’ aknas KMKR nr asemel reg.nr.1

Kui valite selle valiku, näidatakse KMKR numbri asemel “Reg. nr. 1“. Vahetus toimub nendes akendes “Kontaktid: Sirvi”,
“Aseta kliendid”,
“Aseta tarnijad”
.
Muudatus jõustub pärast kasutaja klientprogrammi taaskäivitamist

“Automaatselt koosta müügi objekte kontakti kaardile” / “Automaatselt koosta ostu objekte kontakti kaardile”

Valige need valikud, kui soovite, et müügi- ja/või ostu objektid luuakse automaatselt ning lisatakse klientidele ja tarnijatele nende esmakordsel salvestamisel. Loe lisaks “Müügi objektitüüp / Ostu objektitüüp” eespool.

Need valikud loovad Objekte ainult kontaktidele, kes on määratud kliendiks või tarnijaks, mitte teistele kontaktidele, nagu näiteks kontaktisikud. Veenduge, et uus Kontakt on enne esmakordset salvestamist märgitud kas kliendiks või tarnijaks, vastasel juhul Objekte ei looda.

Muuda praegune kasutaja vaikimisi müügimeheks

Kui valite selle valiku, täidetakse automaatselt iga uue Kontakti kaardil “Müügimees” väli  praeguse kasutaja allkirjaga/isiku koodiga. Kui seda ei märgi, jääb lahter “Müügimees” tühjaks.

Ära kasuta aadressi otsingut uute klientide sisestamisel

See valik on nähtav, kui Üldise mooduli seadistuses “Ettevõtte andmed” on valitud Eesti või Vaikimisi. Kui see valik ei ole märgitud, avaneb uue Kontakti kaardi loomisel “Uus kontakt” aken, kus saate Ärinime või Registrikoodi alusel leida Äriregistrist kliendi aadressi. Kui märgite siin seadistuses selle valiku, avaneb uue Kontakti sisestamisel kohe tühi kontakti kaart.

Kui “Kontakti seadistused” seadistus on valmis, vajutage Salvesta, et salvestada muudatused ja sulgeda seadistuse aken.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi