Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 16. jaanuar 2024

RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”

Uut kontakti sisestamiseks on võimalik kasutada Äriregistri liidestust, millega kliendi ettevõtte andmed on võimalik automaatselt pärida ja Kontakti kaart põhiandmetega täita.
Kui hakkad Kontaktide registris uut Kontakti kaarti koostama, siis avaneb abistav RIK päringu aken. Aknas tuleb täita kas “Ärinimi” või “Registrikood” lahter. Seejärel vajuta nuppu “Otsi ettevõtet“.

Kui ilmub teade “Päring ebaõnnestus. Kontrolli, kas teenus on aktiveeritud E-arvete seadistuses!”, siis võivad olla need põhjused:

  • mõlemad lahtrid on päringu käivitamisel tühjaks jäetud. Täida vähemalt 1 otsingulahter.
  • RIK päringu teenus on Standard Booksis aktiveerimata. Loe aktiveerimisest SIIT
  • RIK teenus ei toimi ajutiselt (jälgi infot kodulehel).

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi