Uuendatud 16. jaanuar 2024
RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”
Uut kontakti sisestamiseks on võimalik kasutada Äriregistri liidestust, millega kliendi ettevõtte andmed on võimalik automaatselt pärida ja Kontakti kaart põhiandmetega täita.
Kui hakkad Kontaktide registris uut Kontakti kaarti koostama, siis avaneb abistav RIK päringu aken. Aknas tuleb täita kas “Ärinimi” või “Registrikood” lahter. Seejärel vajuta nuppu “Otsi ettevõtet“.
Kui ilmub teade “Päring ebaõnnestus. Kontrolli, kas teenus on aktiveeritud E-arvete seadistuses!”, siis võivad olla need põhjused:
- mõlemad lahtrid on päringu käivitamisel tühjaks jäetud. Täida vähemalt 1 otsingulahter.
- RIK päringu teenus on Standard Booksis aktiveerimata. Loe aktiveerimisest SIIT
- RIK teenus ei toimi ajutiselt (jälgi infot kodulehel).
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
Miks Äriregistri päringu aruandes ei ole näha kõiki valikuid/linke?