Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> E-mail ja kaustad> Veel E-mailidest> Programmist saadetud e-mail tuleb saajalt veateatega tagasi “SPF fail – not authorized”. Mis põhjusel?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. aprill 2024

Programmist saadetud e-mail tuleb saajalt veateatega tagasi “SPF fail – not authorized”. Mis põhjusel?

Kui programmist saadetakse otse e-maile klientidele ja üksiku saaja puhul tuleb e-mail tagasi, kus on sees sarnane veateade:

“Remote Server returned …… : Recipient address rejected: Message rejected due to: SPF fail – not authorized. Please see…”

Veateade viitab, et SAAJA e-maili server ei ole lubatud vastu võtma e-kirju võõralt SAATJA serverilt. Antud juhul on saatja e-maili aadress näiteks “nimi@minufirmadomeen.ee“, kuid e-mail läheb välja hoopis Excellenti pilveserverist (ehk mitte minufirmadomeen.ee serverist, vaid näiteks excellent.ee serverist).

Tavaliselt tuleb siis saatja DNS serverisse vastavad täiendused, mis lubaksid e-maile soovitud serverile edastada. Antud näite puhul tuleb minufirmadomeen.ee domeeni haldurile (tavaliselt zone.ee, telia.ee, veebimajutus.ee, virtuaal.com vms.) saata info, et Excellenti serverist saadetud e-mailid on lubatud.


LAHENDUSED:

Pöördu oma firma IT tugisiku poole, kes vastutab e-mailide seadistamise eest ja omab ligipääsu teie firma domeeni serveri seadistustele, et ta prooviks neid kahte lahendust.

Lahendus 1)
Lisage SPF kirje oma firma e-maili domeeni serveris.
Domeen: minufirmadomeen.ee  (oma firma päris domeeni nimi);
Excellenti e-mailide saatmise server:  smtp2.excellent.ee
(See on sama kõigil Excellenti pilveteenuse kasutajatel).

SPF kirje näide:
v=spf1 a mx a:smtp2.excellent.ee -all

SPF kirje sisu võib erineda erinevate domeenihaldurite juures. Palun uurige oma domeenihalduri dokumentatsiooni!
SPF kirje olemasolu saab kontrollida tavaliselt domeenihaldaja iseteeninduses või siit: http://spf.myisp.ch/


Lahendus 2)
Võtta kasutusele SMTP4.XCLNT.EE server.
1. Kirjuta pilv@excellent.ee, et soovid kasutusele võtta SMTP4 serveri ja kirjuta juurde domeeninimi, mille kaudu soovid e-maile saatma hakata.
2. Excellenti pilveserveri administraator saadab vastuseks unikaalse võtme, mida kasutada DKIM kirje sisestamisel.
3. Lisa või muuda oma e-maili teenuse veebikeskkonnas vajalikud kirjed. Oluline on lisada need 3 kirjet:
TXT, DKIM, SPF

Näited kirjetest:

DKIM kirje:
smtp4._domainkey.domeen.ee

DMARC TXT kirje:
_dmarc.domeen.ee sisuga v=DMARC1; p=none; aspf=s;

SPF:
v=spf1 a mx ip4:46.22.220.113 -all

4. Kui oled seadistused täitnud, siis saada kinnitus pilv@excellent.ee
Excellenti pilveserveri administraator kontrollib, et kirjed on õigesti lisatud, ning saadab kinnituse, et võib jätkata Standard Booksi seadistamisega.

5. Täida SMTP seadistus Standard Books programmis.
Moodul E-mail ja kaustad > Seadistused > E-maili SMTP server.
SMTP serveri aadress: smtp4.xclnt.ee
Port: 587
SMTPS – ei ole Excellenti teenuse puhul vaja kasutada. Tuleb märkida ainult, kui kasutatakse porti 465.
Kasutaja ja Salasõna – täida ainult juhul, kui sa ei kasuta Excellenti SMTP serverit ning sinu e-maili teenuse pakkuja nõuab.


 

(rämps, späm)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi