Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> E-mail ja kaustad> Veel E-mailidest> Programmist saadetud e-mail tuleb saajalt veateatega tagasi “SPF fail – not authorized”. Mis põhjusel?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. september 2024

Programmist saadetud e-mail tuleb saajalt veateatega tagasi “SPF fail – not authorized”. Mis põhjusel?

Kui programmist saadetakse otse e-maile klientidele ja üksiku saaja puhul tuleb e-mail tagasi, kus on sees sarnane veateade:

“Remote Server returned …… : Recipient address rejected: Message rejected due to: SPF fail – not authorized. Please see…”

Veateade viitab, et SAAJA e-maili server ei ole lubatud vastu võtma e-kirju võõralt SAATJA serverilt. Antud juhul on saatja e-maili aadress näiteks “nimi@minufirmadomeen.ee“, kuid e-mail läheb välja hoopis Excellenti pilveserverist (ehk mitte minufirmadomeen.ee serverist, vaid näiteks excellent.ee serverist).

Tavaliselt tuleb siis saatja DNS serverisse vastavad täiendused, mis lubaksid e-maile soovitud serverile edastada. Antud näite puhul tuleb minufirmadomeen.ee domeeni haldurile (tavaliselt zone.ee, telia.ee, veebimajutus.ee, virtuaal.com vms.) saata info, et Excellenti serverist saadetud e-mailid on lubatud.


LAHENDUSED:

Pöördu oma firma IT tugisiku poole, kes vastutab e-mailide seadistamise eest ja omab ligipääsu teie firma domeeni serveri seadistustele, et ta prooviks neid kahte lahendust.

Lahendus 1)
Lisage SPF kirje oma firma e-maili domeeni serveris.
Domeen: minufirmadomeen.ee  (oma firma päris domeeni nimi);
Excellenti e-mailide saatmise server:  smtp2.excellent.ee
(See on sama kõigil Excellenti pilveteenuse kasutajatel).

SPF kirje näide:
v=spf1 a mx ip4:185.43.105.124 -all

SPF kirje sisu võib erineda erinevate domeenihaldurite juures. Palun uurige oma domeenihalduri dokumentatsiooni!
SPF kirje olemasolu saab kontrollida tavaliselt domeenihaldaja iseteeninduses või siit: http://spf.myisp.ch/


Lahendus 2)
Võtta kasutusele SMTP4.XCLNT.EE server.
1. Kirjuta pilv@excellent.ee, et soovid kasutusele võtta SMTP4 serveri ja kirjuta juurde domeeninimi, mille kaudu soovid e-maile saatma hakata.
2. Excellenti pilveserveri administraator saadab vastuseks unikaalse võtme, mida kasutada DKIM kirje sisestamisel.
3. Lisa või muuda oma e-maili teenuse veebikeskkonnas vajalikud kirjed. Oluline on lisada need 3 kirjet:
TXT, DKIM, SPF

Näited kirjetest:

DKIM kirje:
smtp4._domainkey.domeen.ee

DMARC TXT kirje:
_dmarc.domeen.ee sisuga v=DMARC1; p=none; aspf=s;

SPF:
v=spf1 a mx ip4:46.22.220.113 -all

4. Kui oled seadistused täitnud, siis saada kinnitus pilv@excellent.ee
Excellenti pilveserveri administraator kontrollib, et kirjed on õigesti lisatud, ning saadab kinnituse, et võib jätkata Standard Booksi seadistamisega.

5. Täida SMTP seadistus Standard Books programmis.
Moodul E-mail ja kaustad > Seadistused > E-maili SMTP server.
SMTP serveri aadress: smtp4.xclnt.ee
Port: 587
SMTPS – ei ole Excellenti teenuse puhul vaja kasutada. Tuleb märkida ainult, kui kasutatakse porti 465.
Kasutaja ja Salasõna – täida ainult juhul, kui sa ei kasuta Excellenti SMTP serverit ning sinu e-maili teenuse pakkuja nõuab.


 

(rämps, späm)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi