Avaleht> Kasutajatugi> Pilveteenus> Veel pilveteenusest> Programmi töö peatus ja ilmus teade “Reconnecting” või “Server on hõivatud või ei vasta”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. november 2016

Programmi töö peatus ja ilmus teade “Reconnecting” või “Server on hõivatud või ei vasta”

Võimalikud teated:
Server busy or not responding
Reconnecting
Server on hõivatud või ei vasta

Teated viitavad sellele, et serverprogrammi protsess on mingi toiminguga hõivatud või katkes sinu arvutil side Excellenti serveriga. Soovitused sellises olukorras:

1. Kui käivitasid eelnevalt mahukama aruande või hooldusfunktsiooni, siis oota mõnda aega, et serverprogramm saaks lõpetada poolikud arvutused.

2. Kui teade on ebamõistlikult kaua, siis sulge oma arvutis programm.
Windows arvutis:  vajuta klahvidega Ctrl+Alt+Delete > ava Task Manager > vali nimekirjast Standard Books.exe ja vajuta “End Task”
Mac arvutis: vajuta klahvidega Option+Command+Esc > vali nimekirjast Standard Books ja vajuta “Force quit“.

Nüüd saad Standard Books programmi uuesti käivitada. Veendu, et sinu arvutis on olemas internetiühendus.

Kui ühenduse katkemist esineb tihti, siis palun anna sellest meile teada pilv@excellent.ee

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi