Uuendatud 03. september 2024
Programmi töö peatus ja ilmus teade “Reconnecting” või “Server on hõivatud või ei vasta”
Võimalikud teated:
“Server busy or not responding“
“Reconnecting“
“Server on hõivatud või ei vasta“
Teated viitavad sellele, et serverprogrammi protsess on mingi toiminguga hõivatud või katkes sinu arvutil side Excellenti serveriga. Kõige olulisem on meeles pidada, et me oleme alati valmis teid aitama. Kui järgnevatest juhistest pole abi ja ühenduse katkemist esineb tihti, siis piisab helistada või kirjutada pilv@excellent.ee
Standard Books töötab pilvepõhises keskkonnas, kus kasutaja arvutis olev klientprogramm ühendub Excellenti hallatava pilveserveriga. See tähendab, et usaldusväärne ja stabiilne internetiühendus on tarkvara tõrgeteta tööks äärmiselt oluline. Kui ühendus serveriga katkeb, võib see olla põhjustatud järgmistest teguritest:
Internetiühendus
Ebaregulaarne või nõrk internetiühendus võib põhjustada katkestusi. Kontrollige, et teie ettevõtte arvutivõrk on stabiilne ja võimalusel kasutage juhtmega ühendust, mis on tihti usaldusväärsem kui Wi-Fi.
Serveri ülekoormus
Mõnikord võib pilveserver olla ajutiselt ülekoormatud. Sellisel juhul võib süsteem näidata, et “Server on hõivatud või ei vasta”. Meie serveriadministraatorid jälgivad selliseid olukordi hoolikalt ja teevad vajalikud muudatused, et taastada süsteemi jõudlus.
Tarkvara seaded
Teatud seaded Standard Booksis võivad samuti mõjutada ühenduse stabiilsust. Näiteks, kui tarkvara automaatne varundus toimub tööajal, võib see põhjustada ajutisi katkestusi.
Soovitused sellises olukorras:
Moodul Üldine > Seadistused > “Valikulised võimalused” > märgi valik “Taasloo ühendus = Väljas”. Salvesta seadistus.
Moodul “Kasutaja seadistused” > Seadistused > “Terminalikoha valikulised võimalused” > märgi valik “Taasloo ühendus = Ära loo“
–
3. Kontrolli oma kontori internetiühendust. Veendu, et teie kontori internet (sh. WiFi) töötab stabiilselt. Vajadusel lülitu juhtmega ühendusele.
–
4. Kui käivitasid eelnevalt mahukama aruande või hooldusfunktsiooni, siis oota mõnda aega, et serverprogramm saaks lõpetada poolikud arvutused.
Kui käivitad mitu andmemahukat aruannet või hooldusfunktsiooni samal ajal, võib server olla hõivatud.
–
5. Kui teade kordub või katkestus on ebamõistlikult kaua, siis sulge oma arvutis Standard Books programm.
Windows arvutis: vajuta klahvidega Ctrl+Alt+Delete > ava Task Manager > vali nimekirjast Standard Books.exe ja vajuta “End Task”
Mac arvutis: vajuta klahvidega Option+Command+Esc > vali nimekirjast Standard Books ja vajuta “Force quit“.
Nüüd saad Standard Books programmi uuesti käivitada.
Kui probleem ei lahene, pöörduge kohe meie klienditoe poole pilv@excellent.ee
Meie serveri administraatorid saavad kiiresti kontrollida serveri seisukorda ja teha vajalikud kohandused, et teie töö saaks jätkuda.
Samuti palume sul jagada seda informatsiooni oma kolleegidega, et kõik oleksid teadlikud võimalustest, kuidas ühenduvusprobleeme vältida ja lahendada.
(jookseb kinni, programm sulgub, hangub, hagumine, sulgumine, ühenduse katkemine)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Programmi ühendus katkeb, kui on avatud panga internetilehekülg