Uuendatud 09. mai 2023
Programmi sisenemisel ilmub teade: “Viimane tekstikoopia ebaõnnestus”
Teade võib ilmuda kasutaja töökohas, kui mingil põhjusel on selles arvutis on ootamatult katkenud ühendus serveriga. Soovitame teha järgnev toiming, et teatest vabaneda:
- Sulge Standard Books programm kasutaja arvutis.
- Leia Standard Books kataloog.
2.1 Windows arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst “Open file location” (eesti k. “Ava faili asukoht“).
2.2. Mac arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst “Show original“. Leia fail “Standard Books.hdf“. Vajuta faili peal hiire parema klahviga ja vali “Show package content“. - Leia fail nimega HANSA.HDB ja nimeta see ümber. Näiteks: HANSA_kuupäev.HDB
- Käivita Standard Books programm uuesti.
- Avaneb aken “Tere tulemast Standard Books’i“.
Tee märge “Nõustun tingimustega” ja vajuta nupule “Võta ühendust serveriga“. - Sisesta sinu ettevõttele eraldatud serverprogrammi IP-aadress ja Pordi number, ning vajuta nupule “Võta ühendust“.