Uuendatud 09. mai 2023
Programmi sisenemisel ilmub teade “Vale kasutajanimi või salasõna.”
Teate ilmumisel võib olla kaks põhjust:
1. Sisestasid kasutajanime või parooli valesti.
1.1. Kasutajanimeks on enamasti StandardID nimi ehk sisenemise e-maili aadress. E-maili aadress peab olema kehtiv (loe täpsemalt SIIT)
1.2. Parooli sisestamisel jälgi suurte ja väikeste tähtede sisestamist (CAPS LOCK või NUM LOCK klahvide asendit klaviatuuril).
NB! Lisaks: salasõna peab olema vähemalt 8 tähemärki pikk, peab sisaldama väikeseid ja suuri tähti ja numbreid.
2. Parool on aegunud.
Nii nagu teiste levinud veebiteenuste puhul kasutatakse turvalisuse tagamiseks paroolide kehtivusaega ehk parool on kehtiv piiratud aja jooksul ning tuleb siis uuendada. Ka StandardID kasutajanimega seotud parooli on vaja aeg-ajalt uuendada. Parooli uuendamiseks järgi neid juhiseid SIIT
Kui ilmub teade “Muuda salasõna“, siis toimi nii: LOE SIIT