Uuendatud 24. august 2023
Programm on aeglane, töökiirus on langenud
Pöördu oma firma IT tugiisiku või tugifirma poole ja palu kontrollida alljärgnevad punktid:
1. Kas programm on aeglane ühel kasutajal või kõikidel?
2. Kas aeglane on kogu aeg või üksikutel hetkedel?
3. Millal muutus programmi kasutamine aeglaseks? (arvuti vahetus, hooldus, uuendus vms)
4. Milline toiming on aeglane? (dokumendi salvestamine, kinnitamine, aruande arvutamine vm)
4.1. Kui programm on kasutaja arvutis suletud ja kasutaja seda ikoonist käivitab, mitu sekundit läheb programm käima?
4.2. Kui võtta aruanne Müügireskontro, mitu sekundit peab ootama enne kui valmis aruanne ilmub ekraanle?
4.3. Kui salvestada müügiarvet, mitu sekundit võtab aega salvestamine? (mitu rida on arvel?)
4.4. Kui avada Müügiarvete moodulis “Kontaktid” register, mitme sekundiga saab avada esimese kontakti kaardi?
5. Kui palju on kasutaja arvuti mälu hõivatud, milline programm kasutab kõige rohkem? (Windowsis näitab Task Manager)
6. Millised programmid on veel samal ajal töös?
7. Mis on PING kiirus töökoha ja serverarvuti vahel?
8. Kas teie firmale on programmeeritud erikohandusi HAL-ga?
9. Kas on kasutusel ajastatud automaatseid funktsioone (moodul Tehnika – Seadistused – Ajastatud tegevused), kas ja kuidas täidetud lahtrid?
Vastused võid saata meile pilv@excellent.ee aadressile, selle infoga saame täpsemalt aidata ja tuvastada probleemi põhjust.