Uuendatud 21. mai 2024
Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud [kontakti kood]”
Teade “On juba registreeritud [kontakti kood]” võib ilmuda peale kontaktide importimist mõnest teisest süsteemist.
Klientide/kontaktide importimise järel võib olla vajadus teha läbi andmebaasihoolduse toiming. Selle käigus genereerib programm imporditud kaartidele unikaalse identifikaatori. Käsitsi otse programmis sisestatud klientidele tekib see automaatselt.
Andmebaasihoolduse toimingu soovist kirjuta pilv@excellent.ee
Kui imporditakse Kontaktid tekstifailist (.txt), siis impordi käigus kontrollib programm korduvate Reg.nr-ga kontakte. Korduva “Reg.nr.“-ga kontakt jääb importimata. Importimata Kontaktide kohta saadetakse kasutajale, kes importi teostab, Standard Booksi postkasti e-mail:
Saatja – võetakse moodulist E-mailid ja kaustad > Seadistused > E-mailid ja kaustad seadistused > väli “Süsteemist”;
Saaja – jääb tühjaks;
Pealkiri – Kontaktide import;
Kirja sisu – “Sellise Reg.nr-ga kontakt on juba olemas: XXXX“.
Kui soovid, et importimise käigus kontrolli ei toimuks, siis tee seadistus moodulis Müügiarved > Seadistused > Kontaktide seadistused > märgi “Luba sama reg.nr iga kontaktid“.
NB! Kui postkast on seadistuses täitmata, siis e-maili ei koostata.
Kui “E-mailid ja kaustad” moodul kasutajaõigustega puudub, siis e-maili ei koostata.