Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Funktsioonid> Panka saadetava tasumiste failis on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. juuni 2023

Panka saadetava tasumiste failis on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?

  • Tasumise dokumendile (H osal) tuleb tarnija arveldusarve number Ostuarve pealt automaatselt. Alternatiivina saad Tasumisel (H osa, väli “Tarnija IBN“) valida Ctrl+Enter mõne teise arveldusarve nr, mis on eelnevalt sisestatud tarnija Kontakti kaardile (“Kontod” vahelehele).
  • Kui koostad ostuarve Tarnija e-arvest, siis tuleb IBAN arveldusarve kaasa e-arvega. Selle pealt kandub a/a number edasi Ostuarvele ja sealt edasi Tasumisele.
  • Kui sisestad Ostuarvet käsitsi, siis (“Valuuta” lehele) võetakse tarnija panga arveldusarve number tarnija Kontakti kaardilt. See arveldusarve, mis oli Kontakti kaardil ostuarve sisestamise hetkel.

NB! Kui muudad Kontakti kaardil hiljem, siis ostuarvel see automaatselt ei uuene.
NB! Kui teed vanemast Ostuarvest koopia, siis võetakse IBAN eelmise ostuarve pealt, mitte tarnija kaardilt.

 

(SEPA, tasumise, tasumiste, maksefailid, maksekorraldused, maksekorralduste, pangafailide, panga maksed, pangamaksed)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi versiooniuuendus, sügis 2024

28. november 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi