Uuendatud 15. juuni 2023
Panka saadetava tasumiste failis on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?
- Tasumise dokumendile (H osal) tuleb tarnija arveldusarve number Ostuarve pealt automaatselt. Alternatiivina saad Tasumisel (H osa, väli “Tarnija IBN“) valida Ctrl+Enter mõne teise arveldusarve nr, mis on eelnevalt sisestatud tarnija Kontakti kaardile (“Kontod” vahelehele).
- Kui koostad ostuarve Tarnija e-arvest, siis tuleb IBAN arveldusarve kaasa e-arvega. Selle pealt kandub a/a number edasi Ostuarvele ja sealt edasi Tasumisele.
- Kui sisestad Ostuarvet käsitsi, siis (“Valuuta” lehele) võetakse tarnija panga arveldusarve number tarnija Kontakti kaardilt. See arveldusarve, mis oli Kontakti kaardil ostuarve sisestamise hetkel.
NB! Kui muudad Kontakti kaardil hiljem, siis ostuarvel see automaatselt ei uuene.
NB! Kui teed vanemast Ostuarvest koopia, siis võetakse IBAN eelmise ostuarve pealt, mitte tarnija kaardilt.
(SEPA, tasumise, tasumiste, maksefailid, maksekorraldused, maksekorralduste, pangafailide, panga maksed, pangamaksed)