Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Teated ekraanil> Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. september 2024

Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Moodul Üldine > Funktsioonid > Impordid > Pangafail, SEPA

Kui oled Standard Booksi laadimas pangaväljavõtte faili ja ilmub teade “Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust“, siis toimi järgnevalt:

  • Moodul Ostuarved > Seadistused > Tasumisviisid
    Kui teates nähtav IBAN kuulub ettevõttele, kuhu sa soovid importida väljavõtet, siis lisa see IBAN arveldusarve Tasumisviiside seadistusse. Kui see IBAN ei kuulu sinu ettevõttele, siis oled importimas vale ettevõtte pangafaili.
  • Moodul Finants > Registrid > Kontod
    Leia Konto, mida kasutad Tasumisviiside seadistuses pangakontona. Ava Konto kaart ja eemalda Valuuta EUR. Salvesta.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi