Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Teated ekraanil> Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. september 2024

Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Moodul Üldine > Funktsioonid > Impordid > Pangafail, SEPA

Kui oled Standard Booksi laadimas pangaväljavõtte faili ja ilmub teade “Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust“, siis toimi järgnevalt:

  • Moodul Ostuarved > Seadistused > Tasumisviisid
    Kui teates nähtav IBAN kuulub ettevõttele, kuhu sa soovid importida väljavõtet, siis lisa see IBAN arveldusarve Tasumisviiside seadistusse. Kui see IBAN ei kuulu sinu ettevõttele, siis oled importimas vale ettevõtte pangafaili.
  • Moodul Finants > Registrid > Kontod
    Leia Konto, mida kasutad Tasumisviiside seadistuses pangakontona. Ava Konto kaart ja eemalda Valuuta EUR. Salvesta.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi

Mugav, kiire ja stressivaba hooldusteenindus on vaid tarkvara kaugusel!

24. märts 2025

Tõhus… Loe edasi

Lihtsusta maksmist, kiirenda laekumisi – Montonio liidestus Standard Booksis

24. märts 2025

Arvete tasumine… Loe edasi