Uuendatud 29. märts 2022
Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?
Valides ostutellimuse peal Koosta menüüst “Koosta ostuarve” ilmub teade:
Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota
Kui see teade ilmub, siis kontrolli:
1. kas tarnija Kontakti kaart on suletud (“Suletud” märge aktiivne);
2. moodulis Ostuarved seadistust “Ostuarve seadistused“. Kui
“Ostutellimuse ridade ülekanne ostuarvele = Ühe summeeritud reana tarnija kulukontoga”, siis peab tarnija kaardil olema täidetud kulukonto (Kontakti kaardil vaheleht “Kontod“). Kui sa ei soovi, et programm kulukontot nõuaks, siis märgi siin valik “Iga rida eraldi“. Kui ostuarve on juba koostatud, siis vajadusel saad kulukontot muuta veel ostuarvel.