Uuendatud 27. detsember 2016
Müügitellimusest ei teki Lähetust. Mida võib olla põhjuseks?
Müügitellimusest saab nupuvajutusega koostada Lähetuse dokumendi, valides tellimuse peal operatsioonide menüüst valiku “Koosta lähetus”. Kui lähetuse dokumenti ekraanile ei ilmu, siis tuleks üle kontrollida järgnevad seadistused:
1. Tellimus on suletud. Veendu, et tellimusel ei oleks märgitud linnuke “Suletud”.
2. Kõik Tellimusel olevad Artiklid on juba lähetatud. Tellimust on võimalik täita osade kaupa ehk ühest tellimusest saab koostada ka mitu Lähetust. Kui tellimus on juba 100% saadetud, siis nö. ülelähetamist programm ei tee.
3. Klient on ületanud oma krediidilimiidi ja seadistuses on määratud, et sellistele klientidele kaupa ei saa lähetada. Sellisel juhul ilmub ka ekraanile vastav teade. Kontrolli Müügiarvete moodulis seadistust “Krediidilimiit”.
4. Klient on märgitud “ootel”. Kontrolli, kas Kontakti kaardi on “Tingimuste” osal märgitud valik “Ootel”. Seda valikut kasutatakse juhul, kui kliendiga on vaidlustatud mõni arve.
5. Kasutaja kuulub Kasutajagruppi, kellel pole lubatud koostada Tellimustest Lähetusi.
Kontrolli Üldises moodulis seadistust Kasutajagrupid, kus võib olla rida “Lähetuste koostamine müügitellimustest” ja/või “Lähetuste koostamine kinnitamata müügitellimustest keelatud”.
6. Seadistuses “Numbriseeriad – Lähetused” puudub vastava perioodi numbriseeria. Kontrolli Logistika moodulis seadistust.