Uuendatud 05. november 2024
Müügiarvet ei saa printida ega salvestada PDF-ks, ilmub teade: “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas”
Kui arve trükkimine ei õnnestu ja ilmub teade “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas“, siis võib konkreetse arve peal olla artiklite nimetuses tundmatud tähemärgid. See võib juhtuda, kui oled artikli nimetuse kopeerinud PDF või mujalt välisest failist.
Lahenduseks, kustuta sellele müügiarvele sisestatud artiklite nimetused ja sisesta käsitsi uuesti. Samamoodi tee artiklite kaartidel.
Salvesta kaardid.
Kui probleem esineb mõne muu dokumendiga (näiteks: pakkumine, müügitellimus), siis tee sellel dokumendil sarnane parandus.
(arve trükkimine, crash printimisel, klientprogramm sulgub, programm suletakse)