Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Teated ekraanil> Müügiarvet ei saa printida ega salvestada PDF-ks, ilmub teade: “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 05. november 2024

Müügiarvet ei saa printida ega salvestada PDF-ks, ilmub teade: “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas”

Kui arve trükkimine ei õnnestu ja ilmub teade “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas“, siis võib konkreetse arve peal olla artiklite nimetuses tundmatud tähemärgid. See võib juhtuda, kui oled artikli nimetuse kopeerinud PDF või mujalt välisest failist.

Lahenduseks, kustuta sellele müügiarvele sisestatud artiklite nimetused ja sisesta käsitsi uuesti. Samamoodi tee artiklite kaartidel.

Salvesta kaardid.

Kui probleem esineb mõne muu dokumendiga (näiteks: pakkumine, müügitellimus), siis tee sellel dokumendil sarnane parandus.


(arve trükkimine, crash printimisel, klientprogramm sulgub, programm suletakse)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi