Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Teated ekraanil> Müügiarvet ei saa printida ega salvestada PDF-ks, ilmub teade: “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 05. november 2024

Müügiarvet ei saa printida ega salvestada PDF-ks, ilmub teade: “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas”

Kui arve trükkimine ei õnnestu ja ilmub teade “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas“, siis võib konkreetse arve peal olla artiklite nimetuses tundmatud tähemärgid. See võib juhtuda, kui oled artikli nimetuse kopeerinud PDF või mujalt välisest failist.

Lahenduseks, kustuta sellele müügiarvele sisestatud artiklite nimetused ja sisesta käsitsi uuesti. Samamoodi tee artiklite kaartidel.

Salvesta kaardid.

Kui probleem esineb mõne muu dokumendiga (näiteks: pakkumine, müügitellimus), siis tee sellel dokumendil sarnane parandus.


(arve trükkimine, crash printimisel, klientprogramm sulgub, programm suletakse)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi