Uuendatud 30. juuli 2024
Müügiarvet ja ostuarvet ei saa salvestada, ilmub teade “Ei ole sama valuuta”.
“Ei ole sama valuuta” teade ilmub juhul, kui üritad samale kliendile (või tarnijale) sisestada erinevates valuutades dokumente.
Kontrolli Kontakti kaardil “Tingimused” vahelehel, kas seal on täidetud väli “Müügivaluuta” (või “Ostuvaluuta“). Kui siia on valuuta määratud, siis Müügiarve sisestamisel tohid kasutada ainult sama valuutat. See on vajalik müügiaruannetes korrektsete tulemuste kajastamiseks.
Kui kliendile esitatakse arveid erinevates valuutades, siis “Müügivaluuta” lahter peab olema tühi alates Kontakti kaardi loomisest. Kui “Valuuta” oli Kontakti kaardile määratud ja dokumente sisestatud, siis valuutat eemaldada ei tohi. Alternatiivina saad luua uue/koopia Kontakti kaardi.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?