Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Pangad> Mis on põhjuseks, kui jooksva päeva väljavõte ei saabu Standard Booksi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 10. august 2023

Mis on põhjuseks, kui jooksva päeva väljavõte ei saabu Standard Booksi?

Enamlevinud põhjuseks on mõni blokeerunud väljavõte, mis takistab uute väljavõtete importimist. Selle tuvastamiseks ja kõrvaldamiseks mine moodulisse Tehnika > Registrid > Panga päringute järjekord

  • Sorteeri avanenud nimekirja aken “Lisamise kp.” veeru järgi, nii, et kõige uuemad read oleksid ülevalpool.
  • Leia rida tüübiga “Statement“, kus Hetkeseis = VIGA või OOTEL
  • Ava selle rea kaart ekraanile (hiirega topelklikk või Enter).
  • Kustuta kaart, valides Kaart menüüst “Kustuta“.

Peale seda taastub väljavõtte liikumine mõne aja pärast.

 

 

(väljavõtte import, päring peatunud, ei saabu programmi, ei impordi sisse)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kus asuvad vee-ettevõtted oma digitaliseerimise teekonnal?

28. august 2024

Kuigi vee- ja kanalisatsiooniteenused on… Loe edasi

 Kuidas efektiivselt hallata töövooge ja parandada tööprotsesse?

28. august 2024

Kristi Piper, kes on… Loe edasi

Kuidas API lihtsustavad töövoogu?

13. august 2024

Mis on API? API ehk… Loe edasi