Uuendatud 10. august 2023
Mis on põhjuseks, kui jooksva päeva väljavõte ei saabu Standard Booksi?
Enamlevinud põhjuseks on mõni blokeerunud väljavõte, mis takistab uute väljavõtete importimist. Selle tuvastamiseks ja kõrvaldamiseks mine moodulisse Tehnika > Registrid > Panga päringute järjekord
- Sorteeri avanenud nimekirja aken “Lisamise kp.” veeru järgi, nii, et kõige uuemad read oleksid ülevalpool.
- Leia rida tüübiga “Statement“, kus Hetkeseis = VIGA või OOTEL
- Ava selle rea kaart ekraanile (hiirega topelklikk või Enter).
- Kustuta kaart, valides Kaart menüüst “Kustuta“.
Peale seda taastub väljavõtte liikumine mõne aja pärast.
(väljavõtte import, päring peatunud, ei saabu programmi, ei impordi sisse)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?