Uuendatud 10. oktoober 2024
Mis on “moodulid”?
Programm on jaotatud mitmeks erinevaks osaks ehk mooduliks. Iga moodul vastab erinevale osakonnale ettevõttes ning sisaldab selle osakonna tööks vajalikke tööriistu ja funktsioone. Näiteks annab Müügiarvete moodul ettevõtte müügiinimestele võimaluse koostada arveid, sisestada laekumisi ning hoida silma peal võlglaste nimekirjal.
Seda, millises moodulis sa hetkel viibid, näed Põhiaknas Navigatsiooni sõna järel.
Mooduli vahetamiseks vajuta Põhiaknas ikoonile “Moodulid” või kasuta klahvikombinatsiooni Ctrl+0 (null) Windowsis või Command+0 (null) Mac-s. Avaneb aktiivsete moodulite nimekiri.
Vali sobiv moodul topeltklikiga. Võid trükkida klaviatuuril esimesed tähed mooduli nimest ning valida mooduli Enter klahviga. Näiteks, Müügitellimuste mooduli valimiseks võid trükkida “M” ning vajutada Enter klahvi.
Mooduli vahetamisel muutuvad ka Põhiakna all osas registrid, sest igas moodulis asuvad just selle mooduli töö jaoks vajalikud registrid. Samuti muutuvad mooduli vahetamisel aruannete, dokumentide ning seadistuste loetelud.
Kui soovid, et programmi sisenemisel avaneks kohe kindel moodul, siis loe selle seadistamisest SIIT
Vaata ka Põhiakna kasutamisega seotud videot SIIT