Uuendatud 12. november 2024
Mis on erinevus ettevõtte kustutamisel ja ettevõtte tühjendamisel?
ETTEVÕTTE KUSTUTAMINE
Kustutamise toiming on vajalik kui andmebaasis on mitu ettevõtet ja soov on vähendada ettevõtete arvu. Kustutamise järel väheneb ettevõtete arv andmebaasis (“Ettevõtted” valikus). Näiteks, kui eelnevalt oli andmebaasis 4 ettevõtet, aga 1 lõpetas tegevuse, siis ettevõtte kustutamise protseduuri järel jääb andmebaasi alles ainult 3 ettevõtte kohta. Vastavalt alles jäänud ettevõtete arvule kehtib litsents.
Ettevõtete kustutamine on vajalik juhul, kui Standard Booksi kasutav firma on ostnud lisaettevõtete litsentsid ühekaupa ja 1 või mitu ettevõtet on lõpetanud tegevuse. Nende ettevõtte kohtade asemele uusi ettevõtteid ei teki.
Ettevõtete kustutamiseks saada soov info@excellent.ee
Kui max. ettevõtetete arv saab andmebaasis täis ja soov on mõni tegevuse lõpetanud ettevõte asendada uue ettevõttega, siis pole vaja ettevõtte rida kustutada, vaid ettevõtte tühjendamine (loe allpool).
ETTEVÕTTE TÜHJENDAMINE
Tühjendamise toiming on vajalik kui andmebaasis on mitu ettevõtet ja soov on asendada ühe ettevõtte andmed uue ettevõttega. Tühjendamise järel ei vähene ettevõtete arv andmebaasis (Ettevõtete tabelis/nimekirjas).
Näiteks: kui eelnevalt oli andmebaasis kokku 4 ettevõtet, aga 1 ettevõte lõpetab tegevuse, siis ettevõtte tühjendamise protseduuri järel jääb andmebaasi alles 4 ettevõtte kohta, kuid 1 ettevõtte koht saab olema tühi. Sinna saad sisestada uue ettevõtte andmeid. Standard Books litsentsi osas muudatusi ei kaasne.
Ettevõtte koha andmetest tühjendamiseks kirjuta soovist aadressile: pilv@excellent.ee
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kuidas saab peita ettevõtteid, mida kasutajal ei ole vaja kasutada?