Uuendatud 03. juuni 2021
Mis on Cloud Node?
Standard ERP ja Books 8 on ehitatud pilvepõhise tarkvaralahendusena, kus serverite ning andmebaaside tööd kontrollib ja juhib eraldi tarkvara Cloud Node (CN). CN installeeritakse samasse masinasse, kus asub andmebaasi server. Vaikimisi paigaldatakse ja asuvad klientide serverid Excellenti pilveseserverites, mida haldavad Excellenti administraatorid.
Eritingimustel võib andmebaas asuda kliendi enda serveris või mujal pilveserveris. Selline vajadus võib esineda, kui ettevõttes on koporatiivsed reeglid, mis ei luba andmeid majutada oma arvutivõrgust väljaspool.
Sellise lahenduse puhul on siiski vaja kliendi serverisse installeerida täiendavalt Cloud Node (CN), mille kaudu toimub andmebaasi/serveri haldamine, varundamine, serveri peatamine, käivitamine, taaskäivitamine, tarkvara uuendamine, töökohtade uuendamine jm sarnane. Varasemate versioonide (7.2 ja vanemad) puhul tuli neid toiminguid teha käsitsi otse serverarvutis. Näiteks, Windowsi serveri puhul ei saa kliendi oma administraator andmebaasi avada või sulgeda Services(Teenuste) nimekirjast.
Cloud Node (CN) paigaldatakse ja seadistatakse Excellenti spetsialisti pool. CN võimaldab toiminguid käivitada kaughaldusega läbi MyStandard veebikeskkonna. Kõik toimingud tuleb teha samamoodi, nagu teised pilveteenuse kasutajad, kelle andmebaas asub Excellenti pilveserveris. See võimaldab kliendil kasutada ka Excellenti administraatorite abi HansaWorldi andmebaasiga seotud toimingute tegemiseks.
Kõik pilveteenusega seotud juhised leiad SIIT.
Excellenti pilveserveris asuva versiooni asendamine selliset, et saaks oma serveris kasutada, eeldab täiendavat litsentsi. Kui teie ettevõttes on selline vajadus, siis kirjuta myyk@excellent.ee