Uuendatud 10. oktoober 2019
Mis loogikaga täidab programm müügiarve peal lahtri “Viitenumber”?
Müügiarve päises on näha väli Viitenumber.
See täidetakse programmi poolt automaatselt arve kinnitamise hetkel. Viitenumber võetakse järgnevalt:
A) Kui arvele valida klient, siis võetakse kontakti kaardilt nn. kontaktipõhine viitenumber ehk kui on täidetud kontakti kaardil väli “Reg.nr.2” (vaheleht Ettevõte). Kontaktipõhine viitenumber tähendab, et igal arvel kasutatakse selle sama kliendi viitenumbrit.
“Reg.nr.2” lahter on viitenumbri sisestamiseks.
B) Kui Reg.nr. 2 lahter ei ole kontakti kaardil täidetud, siis kasutab programm nn. arvepõhist viitenumbrit. Arvepõhine viitenumber on igal arvel erinev.
Viitenumber arvutatakse ja täidetakse arve kinnitamise hetkel automaatselt valemi alusel: arve nr + kontrolljärk.
Kui arve on koostatud müügitellimusest ja tellimusel oli täidetud lahter “Viide“, siis tuleb sama viitenumber automaatselt tellimuselt ka arve peale.
Viitenumbri lahtrit on võimalik kasutajal käsitsi müügiarve peal ka sisestada või muuta, kuid arvestama peab, et kasutatav viitenumber vastaks pangaliidu standardile.
Kui soovid viitenumbrit printida ka arve dokumendimallile, siis kasuta Välja nimega “Viide” (Välja lisamise kohta mallile loe SIIT)
Kui kasutasid vanemates versioonides arve “Viide” lahtrit lisainfo sisestamiseks, siis saad seda teha arve peal “Kommentaari” väljal.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?