Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügihaldus> Aruanded> Millises aruandes näeb, mis hindadega on artiklit müüdud erinevatele klientidele?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. juuli 2020

Millises aruandes näeb, mis hindadega on artiklit müüdud erinevatele klientidele?

Võid kasutada aruannet moodulis Müügiarved > Aruanded > Artiklite statistika klientide lõikes.

Aruande määramisakna valikud:

  • Periood – Vaikimisi on täidetud esimene periood seadistusest Aruannete perioodid (Üldine moodul). Aruandesse kuvatakse artiklid, mille müügi arve kuupäev jääb valitud perioodi sisse.
  • Artikkel – Kui soovid aruannet ainult ühe artikli kohta vaadata, siis vali artikkel (Ctrl+Enter). Võimalik on ka vahemik määrata, kasutades koolonit. Kui soovid kahe konkreetse artikli kohta vaadata, siis eralda koodid komaga. Kui jätad tühjaks, leitakse kõik artiklid, mis müüdud määratud perioodis.
  • Artikliklass – Kui soovid aruannet ainult konkreetse artikliklassi kohta vaadata. Kui soovid kahe artikliklassi kohta vaadata, siis eralda klassi koodid komaga. Aruandesse kuvatakse müüdud artiklid, mis on seotud siin valitud artikliklassiga.
  • Artikli klassifikaator – Kui soovid aruannet ainult konkreetse artikliklassifikaatori kohta vaadata. Kui soovid kahe artikliklassifikaatori kohta vaadata, siis eralda klassi koodid komaga. Aruandesse kuvatakse müüdud artiklid, mis on seotud siin valitud artikliklassifikaatoriga.
  • Klient – Kui soovid aruannet ainult ühe kliendi kohta vaadata, siis vali kliendikood (Ctrl+Enter). Võimalik on ka vahemik määrata, kasutades koolonit. Kui soovid kahe konkreetse kliendi kohta vaadata, siis eralda koodid komaga. Kui jätad tühjaks, leitakse kõik kliendid, kellele müüdud määratud perioodis. Kliendi/kontakti kaardil peab olema märgitud “Klient“.
  • Kliendiklass – Kui soovid aruannet ainult konkreetse kliendiklassi kohta vaadata. Kui soovid kahe kliendiklassi kohta vaadata, siis eralda klassi koodid komaga. Aruandesse kuvatakse kliendid, mis on seotud siin valitud kliendiklassiga.
  • Kliendi klassifikaator – Kui soovid aruannet ainult konkreetse kliendi klassifiikaatori kohta vaadata. Kui soovid kahe kliendiklassifikaatori kohta vaadata, siis eralda klassi koodid komaga. Aruandesse kuvatakse kliendid, mis on seotud siin valitud klassifikaatoriga.
  • Objekt kliendilt – Aruannet on võimalik vaadata ühe konkreetse objekti kohta või  kahe objektikoodi kohta, kui objekti koodid eraldatda komaga. Aruandes näidatakse kliendid, kelle kontakti kaardil väljal “Müügi objektid” on määramisaknasse valitud objekt.
  • Riik kliendilt – Aruannet on võimalik vaadata ühe konkreetse riigi kohta. Aruandesse kaasatakse need kliendid, kelle kontakti kaardil väljal “Riik” on määramisaknasse valitud riik.
  • Summeeri sama ühikuhinna järgi müüdud kogused ja käibed – kui valik on märgitud, siis aruandes ei näidata veerge arve nr, müügi kuupäeva ega allahindluse %. Aruanne kontrollib samal perioodil müüdud arvetetelt artiklite hindu. Kui ühikuhind on sama, siis summeeritakse sama hinnaga müüdud kogused ja aruandesse arvutatakse ühikuhind * kogus = netokäive. Ehk kui kliendile on müüdud sama hinnaga samas perioodis artiklit, siis seda ei tooda aruandesse välja mitmel erineval real, vaid koondatakse ühele reale.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi