Uuendatud 08. oktoober 2024
CostPocket-i SEADISTAMINE JA AKTIVEERIMINE
Tšekkide ja kviitungite vastuvõtmiseks CostPocket keskkonnast, tuleb aktiveerida teenus.
1. SEADISTUSED:
Moodul Üldine > Seadistused > Ettevõtte andmed
Veendu, et seadistuses oleks täidetud oma ettevõtte “Registreerimisnr.1” ja lahter “Riik“.
2. AKTIVEERIMINE:
CostPocket teenuse aktiveerimine tuleb teha moodulis Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused > osa “Muud teenused”
Vajuta CostPocket kõrval asuvale nupule “Aktiveeri“.
Loe detailset seadistamise ja kasutamise juhendit siit: PDF
Videojuhendi leiad SIIT
3. DIGITEERIMINE
Kui CostPocket teenus on aktiveeritud, saad kasutada ka Digiteerimise funktsiooni. Digiteerida on võimalik Ostuarveid, Müügiarveid, Laosissetulekuid ja Kulutusi.
Loe digiteerimisest täpsemalt SIIT
või vaata tutvustavat veebiseminari SIIT
(costpocet, costpoket, digiteerimine, arvete digitaliseerimine, digiteerimine, digiteeri read, ridade digiteerimine, digiteeri, dokumentide digiteerimine, arvete digiteerimine, müügiarve digiteerimine, arve digiteerimine, müügiarvete digiteerimine, laosissetuleku digiteerimine, kulutuse digiteerimine, ostuarve digiteerimine, kulutuste digiteerimine, ostuarvete digiteerimine)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Aktiveerisin CostPocket teenuse, kuid tsekke ei tule Standard Booksi?
Kas ma saan firma kviitungeid programmi importida CostPocket kaudu?
Kuidas CostPocket kuluaruanded saab importida?
Kuidas saan kontrollida, kas CostPocket teenus on aktiveeritud?
Ostuarvete, Müügiarvete, Laosissetulekute ja Kulutuste digiteerimine (CostPocket liidesega)
Kuidas saab CostPocket digiteerida ka dokumentide read, mitte ainult päise info?