Uuendatud 23. mai 2017
Milleks saab kasutada “telefoni” kujutisega nuppu Põhiakna üleval ääres?
Sama ikooniga nupp on kasutatav ka Kontaktide sirvimise aknas ja igal Kontakti kaardil. Tegemist on Business Communicator funktsiooniga.
Communicator on lihtne, kuid võimas töövahend, mis on arendatud kahel eesmärgil:
1) teha kättesaadavaks igasugune info klientide kohta, mida võid töös vajada, näiteks telefonikõne ajal;
2) toimida keskse kommunikatsiooni keskusena.
Sõltumata, kas suhtled klientidega telefoni, e-posti või chati kaudu, Communicator võimaldab sul vaadata konkreetse kliendi eelnevate vestluste ajalugu, tasumata arveid või tellimusi, lahtisi pakkumisi. Communicatori aknast saad ühendust võtta iga kliendiga sobivaima kanali kaudu. Samuti on kogu kliendi hetkeseis nupuvajutuse kaugusel. Selle kaudu saad ka firmasiseselt suhelda, näiteks chattides kolleegiga samal ajal kui sul on kõne pooleli kliendiga.
Business Communicator akna päises asuvad valikud:
Uus:
Vajuta sellele, kui soovid uut Kontakti kaarti luua. Uus kontakt salvestub Kontaktide registrisse.
Company / Isiklik:
Vali siit, et näha kõiki firma kontakte või ainult enda poolt sisestatud. Sinu kontaktid on need, millel on Müügimehe väljale valitud sinu kasutajanimi.
Kes on online:
See nupp avab akna, mis näitab, kes sinu kolleegidest on hetkel süsteemis sisse logitud. Vajutades konkreetse isiku nimele avaneb uus aken, kus saad valida, kuidas temaga ühendust võtta. Vajutades näiteks Chat nupule, alustad tekstivestlust reaalajas.
Kliendi hetkeseis:
Kui oled valinud kindla kontakti ja vajutad sellele nupule, siis avaneb Kliendi hetkeseisu aruanne, kus on näha viimased tegevused selle kliendiga.
Järjekorra hetkeseis:
See nupp võimaldab ligipääsu Asterisk kõnejärjekorra hetkeseisu aruandele. Eelduseks on süsteemi eelnev sidumine Asterisk telefonikeskjaamaga. Sellest aruandest näed telefoniliini agentide saadavust, mille oled seadistanud Telefoni moodulist. Niimoodi saad kontrollida, et vähemalt 1 agent on alati valmis vastama.