Uuendatud 04. oktoober 2024
Milleks saab kasutada Hooldusteeninduse moodulit?
Hooldusteeninduse moodul on mõeldud kasutamiseks firmades, mis pakuvad toodete müügijärgset hooldust ning vajavad sellise teenuse korraldamiseks efektiivset lahendust.
Iga parandustöö registreeritakse eraldi kaardil Teenindustellimuste registris. Firmades, kus tooteid nii müüakse kui ka parandatakse, määratakse toodetele automaatselt ka garantiiaeg. Töö teostajatele esitatakse instruktsioonid Töökäskude registris ning tehtud tööd ja kasutatud varuosad registreeritakse Töölehtede registris. See register on integreeritud Lao mooduliga, sest Töölehe kinnitamisel võetakse kasutatud Artiklid laost maha ja koostatakse vajadusel kulukanded Finantsi. Kui vajalikke varuosi hetkel laos ei ole, saad koostada vastavad Ostutellimused.
Arved parandustööde kohta koostatakse Müügiarvete moodulisse, kus neid käsitletakse nagu teisigi Müügiarveid.
Vaata näiteid siit: hansamanuals.com
Lisaks on veebipõhises Tööleheveebis tehnikute tööd võimalik korraldada kliendi seadme juures kohapeal. Töölehel fikseeritakse remondiks kasutatud varuosad ja tehniku tegevused. Loe Tööleheveebi lahendusest SIIT
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kas tehnikud saavad hooldusteeniduse moodulit kasutada ka kliendi juures objektil?