Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Tehnika> Seadistused> Milleks kasutatakse seadistust “Jagatud registrid”?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 20. juuni 2023

Milleks kasutatakse seadistust “Jagatud registrid”?

Tehnika mooduli seadistusi “Jagatud registrid” ja “Jagatud seadistused” kasutatakse siis kui samas andmebaasis on kõigil ettevõtetel ühine baasinfo, näiteks kliendid või artiklid. Siis ei ole vajadust igas ettevõttes samu andmeid uuesti sisestada. Soovitame seda seadistada ainult uue andmebaasi loomisel.

Näiteks, võid jagada Kontaktide registrit, kui kasutada teistes ettevõtetes samade klientide andmeid. See tähendab, et kõikides ettevõtetes on näha samad Kontaktid (kliendid/tarnijad). Näiteks, kui sisestad uue kliendi andmed ettevõttesse A, siis on selle kliendi andmed nähatavad ja kasutatavad kohe teistes ettevõtetes samuti.
Arvesta, et sul ei ole võimalik üksikuid kontakte eraldi kasutada erinevates ettevõtetes. Siiski, sul on võimalik määrata, et soovid näiteks neljas ettevõttes kasutada sama kontaktide registrit, kuid viiendas kasutad teistest erinevat Kontaktide registrit.

Kui kasutad Globaalsete kasutajate funktsiooni (Tehnika moodul – register Globaalsed kasutajad), siis võid jagada Kasutajagruppide seadistust, et samad kasutajagrupid oleksid näha kõikides ettevõtetes.

NB! Oluline teada:
* Kui otsustad jagada kindla ettevõtte registrit (täidad veeru “Ettevõttes“), siis hakatakse jagama selle ettevõtte olemasolevaid andmeid teiste ettevõtetega. Arvesta, et kui teistes ettevõtetes oli jagatavas registris mingid andmed, siis need ei ole peale jagamist enam kasutatavad.
Kui siiski soovid teises ettevõttes olnud registri andmeid tulevikus kasutada, siis pead need andmed enne “Jagatud registrid” seadistuse kasutuselevõtmist eksportima programmist välja, ning importima tagasi peale seadistuse aktiveerimist. Andmeid saad eksportida Integratsiooni moodulist: Funktsioonid – Ekspordid – Baasregistrid.

* Kui oled jagamist kasutanud ja soovid Jagatud registrite funktsiooni kasutamist lõpetada, siis ära lihtsalt kustuta seadistuse ridu. Loe täpsemalt, kuidas pead toimima SIIT (ingl. k) või pöördu abi saamiseks Excellenti konsultandi poole.

Seadistuse “Jagatud registrid” kasutamine:

  1. Ava Tehnika mooduli seadistus “Jagatud registrid“. Esimeses veerus “Register” vali Ctrl+Enter registrid, mida soovid jagada.
  2. Ettevõtetele veerus määra sama andmebaasi ettevõtted, kellega sa registrit jagada soovid. Sisesta ettevõtete koodid. Mitme ettevõtte eraldamiseks kasuta koma. Ettevõtete koode saad vaadata, kui avad Põhiaknast ikooni “Ettevõtted“. Kui jätad selle veeru täitmata, kuvatakse veateade “Väli täitmata“.
  3. Ettevõttest veerus määra ettevõte, mille registri võtad aluseks ja mida jagada soovid. Kui jätad selle veeru täitmata, kuvatakse veateade “Väli täitmata“.
    Kui sisestad ettevõtte koodi, mida ei eksisteeri, siis kuvatakse veateade “Ettevõtte koodi … ei eksisteeri
  4. Salvesta seadistus.
  5. Vajalik serveri taaskäivitamine. Saad teha ise nende juhiste järgi LOE SIIT või saada soov info@excellent.ee

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi versiooniuuendus, sügis 2024

28. november 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi